Är det att häda när man häller det fina dyra Ungerska rödvinet i en köttgryta?
En kock sa en gång till mig är det ett gott vin häll det i glaset är vinet inte gott häll det i grytan .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det att häda när man häller det fina dyra Ungerska rödvinet i en köttgryta?
Jo men sele behöver man alltid! Man kan dra pulka, snowracer och harv och massor med andra roligheter. För att inte tala om tömkörning. Blir så mycket fränare med riktig sele och reptömmarAlltså på riktigt, jag har ett shoppingberoende Eller så fort jag får en häst att ta hand om uppstår det, vill köpa allt till den!! Just nu håller jag nästan på att köpa en sele
(Jag ska inte, ska inte, ska… inte…)
Nä tvärt om förstör inte maten med mindre bra vin. Det ska tålas att drickas då blir det gott i matenEn kock sa en gång till mig är det ett gott vin häll det i glaset är vinet inte gott häll det i grytan .
Jag vet inte jag! Brukar välja minst halvgott och alltid fylligt vin till grytan. Vill jag inte dricka det vill jag inte äta det heller.En kock sa en gång till mig är det ett gott vin häll det i glaset är vinet inte gott häll det i grytan .
Det gör den här icke-Shibasessan också! Fy tusan vilket jäkla skitväder det var idag, och den där snön lyser med sin frånvaro Jag brukar inte vara så brydd över vädret här, men idag led till och med jag!Kom in från kvällspromenad med våfflan för ett tag sedan. Jävla skitväder, jag blir så less! Igår var det okej och kallt och man hade lovat snö idag istället får vi stormande kastbyar och underkylt regn. Shibasessan hälsar att hon kastar in handduken!
Du säger det?Jo men sele behöver man alltid! Man kan dra pulka, snowracer och harv och massor med andra roligheter. För att inte tala om tömkörning. Blir så mycket fränare med riktig sele och reptömmar
Skit helt enkelt! Jag är jättebesviken, det har varit så vackert och frostigt och lovande de senaste två dagarna.Det gör den här icke-Shibasessan också! Fy tusan vilket jäkla skitväder det var idag, och den där snön lyser med sin frånvaro Jag brukar inte vara så brydd över vädret här, men idag led till och med jag!
Hade hoppats på att kunna dra och åka skidor i Glencoe i helgen men det kan vi nog se oss i månen efter med tanke på hur väderprognosen utvecklat sig...
Vill du ta hand om en av mina hästar? Eller båda? Eller du kan låtsas att du gör det?Alltså på riktigt, jag har ett shoppingberoende Eller så fort jag får en häst att ta hand om uppstår det, vill köpa allt till den!! Just nu håller jag nästan på att köpa en sele
(Jag ska inte, ska inte, ska… inte…)
Hahaha Fresta mig inte!Vill du ta hand om en av mina hästar? Eller båda? Eller du kan låtsas att du gör det?
Uhm en gång i tiden var det där jag…. Och ja jag köpte sele för att tömköning en gång var tredje vecka. …Du säger det?
Hästen är dock bara 2 år, och jag får låna sele, och hästen är inte ens min. Är det lika rimligt då?
Det är ungefär den aktivitetsnivån vi har ocksåUhm en gång i tiden var det där jag…. Och ja jag köpte sele för att tömköning en gång var tredje vecka. …
I det här fallet tänker tom jag säga nejDu säger det?
Hästen är dock bara 2 år, och jag får låna sele, och hästen är inte ens min. Är det lika rimligt då?
Alltså så sur på maken. Vi har varit på middag, han har druckit och jag såklart inte. Vi står med bilen på gata som har parkeringsförbud i morgon och på vägen hem ser han en lucka på vår gata och säger ”där får vi absolut plats där” och säger att han kan guida mig in i luckan så kan vi flytta bilen redan nu. Jag tveksam till utrymmet, men han brukar ha bättre uppfattning än mig så jag hämtar bilen och låter mig bli guidad. Slutar med att vi fastnar snett så nu står baken en bit ut i vägen och vi kommer inte ut igen Alltså SÅ LACK, vi fick lämna bilen så och har nu messat stackars tanten som står framför och frågat snällt om hon kan hjälpa oss att flytta lite på sin bil i morgon så vi kommer ut. Hon har svarat att hon självklart hjälper oss kl. 9.30. Platt fall!
Jag är nog äldre än dig och säger: ”KBK!” Alltså kör!Jag överväger att köpa en palett med ögonskugga. Tror inte jag har köpt smink på över fem år och de väldigt få gånger jag har lust att göra något kul finns liksom inget hemma. Är jag för gammal?