Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara de att det faktiskt inte är kolsvart ute klockan 16 längre 😍 Satte mig i bilen vid strax före 16.30 typ och var bra tvungen att stanna bilen för att ta ett kort att vintern håller på att vända 🙏❤️ Måste påminna mig om de ibland. Och "mina"6 rådjur var på plats som vanligt på Gärdet nedanför stallet när de blir kväll 😅

Nu laga mat, vila en stund medan maten sköter sig själv sen måste jag plugga. Men bestämt att jag får inte hålla på till två inatt idag igen, men kommit en bra bit på väg idag på eftermiddagen så kan nog gå och lägga mig i tid idag 🤪

IMG_20220106_161705361_PORTRAIT.jpg
 
Har äntligen hittat en ny mobiltelefon som jag ska hämta imorgon, min gamla är nog 5-6 år och börjar bli riktigt seg och dålig. Blev en moto g30 som är en budgetmobil men ska vara bra för pengarna. Känns skönt att äntligen ha tagit tag i det!

Efter att ha letat runt ett tag på nätet så beställde jag detta mobilfodralet nu som jag tyckte var jättefint! :love:

61bUayUzKGS._AC_SL1020_.jpg
 
Har äntligen hittat en ny mobiltelefon som jag ska hämta imorgon, min gamla är nog 5-6 år och börjar bli riktigt seg och dålig. Blev en moto g30 som är en budgetmobil men ska vara bra för pengarna. Känns skönt att äntligen ha tagit tag i det!

Efter att ha letat runt ett tag på nätet så beställde jag detta mobilfodralet nu som jag tyckte var jättefint! :love:

61bUayUzKGS._AC_SL1020_.jpg
Jag är säker på att min katt känner sig precis så.... :p Till exempel när han slår efter hästen. När hon sänker ner sitt ansikte - som är ca 3 ggr så stort som katten - för att nosa på honom.....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 300
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 055
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 080
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 840
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp