Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är rutinen att dialysen hör av sig till mottagningen och begär ut kvitton på föregående månad och så skickar jag in dem tillsammans med reseräkningsblanketten. Dvs mottagningen skriver ut kvitton på dialysens begäran. Jag har fråga tidigare men fått hummande svar. Nu har de äntligen bestämt sig för hur rutinen ska vara.Oavsett vilket så behöver dialys registreras så kassan borde kunna ge dig kvitto.
Jag efterregisterar mina patientbesök eftersom vår kassa inte är öppen under Covid. Det ska gå att lösa ändå
Lagar också mat. Eller, jag gav sambon mitt kort och skickade honom till pizzerian.
Det lät gott.Jag har eg inte råd men överväger starkt att åka till Enviken och en viss thaivagn
Det lät gott.
Önskar jag hade råd med en pizzaJag har eg inte råd men överväger starkt att åka till Enviken och en viss thaivagn
Jobbat färdigt för dagen och svängde förbi lanthandeln på vägen hem för att köpa jorden jag inte kunde få med mig igår (sådär på grund av trettio liter kattsand! ), jag insåg nämligen igår att vi närmar oss slutet på första veckan i Januari och jag har fortfarande inte planterat årets chilisar!
Eventuellt råkade jag komma hem med en monstera också.
vad väntar du på? ÅK DIT!Det är jättegott... och som stammis får jag alltid gigantiska portioner
Det låter nästan som om du skulle FÖRLORA pengar om du inte åker dit..... !!Det är jättegott... och som stammis får jag alltid gigantiska portioner
vad väntar du på? ÅK DIT!
Det låter nästan som om du skulle FÖRLORA pengar om du inte åker dit..... !!
Ja, det var ju svårtNi har övertalat mig
Do it!Jag har eg inte råd men överväger starkt att åka till Enviken och en viss thaivagn