Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag väntar på att bli upplockad, vi ska och bada O_o
Screenshot_20220106-093340_Weather.jpg
 
Skulle varit i kyrkan och sjungit idag, men med lite förkylningssymptom känns det inte ok att stå bland folk och sjunga. Lite tråkigt, men skönt att jag inte känner mig sjuk i alla fall :)
Har fått plockat lite hemma i alla fall, vilket är välbehövligt!
 
Lyxigt, jag är ledig och jobbar inte förrän på måndag! :love: vi har egentligen inget planerat dom här dagarna, sambon vill köra skoter, men när det är kallare än -10 har jag svårt att klä mig så mycket som jag behöver för att inte frysa, så det blir ingen lång sväng. Sen ska jag iväg och träna minst två gånger. Skönt med lugn helg!
 
Nu har vi en ny bil. Hej då skrutt-clio och hej skåpbils-opel.
Hoppas det blir bra. Den är i väldigt fint skick, men med vår tur när det kommer till bilar kommer den väl explodera om en vecka eller två 🙄

Gud jag har haft en Renault clio när jag var student. Sämsta bilen. Blev tillslut skroten. Sen fick jag en Toyota av pappa som gick som klockan. Tror fan den rullar än
 
Kan du inte ta det via incheckningen /kassan istället. Troligen mindre tjafs och de ska ju ha dina besök registrerade
Nä. Jag checkar inte in. Jag går upp på avdelningen och lägger mig i ,"min" säng. När jag är klar går jag därifrån.
De har sagt att de samlar kvitton efter varje månads slut.

Jag fattade inte när de ringde från mottagningen att de bara pratade om november. De frågade om jag ville ha kvitton och det ville jag ju
 
Kan man få ganglion typ under knäskålen ? En bit upp så har jag en knöl i anslutning till en led typ och lite öm. Påminner om när jag haft ganglion på handleden 🧐
 
Kan man få ganglion typ under knäskålen ? En bit upp så har jag en knöl i anslutning till en led typ och lite öm. Påminner om när jag haft ganglion på handleden 🧐
Svarar mig själv. Om det nu inte är en lymfkörtel som spökar av nån anledning men tycker det påminner om när jag hade ganglion på handryggen och som inte återkommit sen jag slutade jobba 🥳
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 243
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 065
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 839
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp