Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade hur kul som helst med pappa på slottet! Kände mig inte alls malplacerad så hade inte behövt vara nervös.
Hade ett litet Disney prinsessa - moment när vi kom dessutom och en kråka först landade på min axel (mitt i mörkret, skitkonstigt) och sen kom en flock blandade änder kanske 40 stycken och omringade mig :D
Inga gulliga Disney prinsessa fåglar men jag gillade dem! Måste kanske ha liknat någon som grejade med fåglarna? 🤔

Någon som vet vad för and som är lite större än gräsand, kolsvart med sånt där vackert grönt skimmer över hela fjäderskruden? :love:
 
Jag hade hur kul som helst med pappa på slottet! Kände mig inte alls malplacerad så hade inte behövt vara nervös.
Hade ett litet Disney prinsessa - moment när vi kom dessutom och en kråka först landade på min axel (mitt i mörkret, skitkonstigt) och sen kom en flock blandade änder kanske 40 stycken och omringade mig :D
Inga gulliga Disney prinsessa fåglar men jag gillade dem! Måste kanske ha liknat någon som grejade med fåglarna? 🤔

Någon som vet vad för and som är lite större än gräsand, kolsvart med sånt där vackert grönt skimmer över hela fjäderskruden? :love:
Låter helt underbart! :love:

Kan det vara cayugaanka du tänker på?
6daf4a192ccc8d8c4315483f84556f04.jpg
 
Jag hade sovmorgon, gick inte upp förrän sju. Jätteskönt!

Nu sitter jag och samlar energi via kaffe, makens jobbiga kompis ska komma hit idag.. Har sluppit honom i över ett år (eller är det ännu mer?). Men nu ska han komma hit för första gången och stanna över natten. Tur att jag jobbar imorgon. Skulle frågat chefen om jag fick komma in tidigare :D
 
Mjukeldade under kvällen och när vi slutade vid midnatt var det 20,6 grader varmt I köket. Gick upp 8.30 en sväng och gav katterna frukost och då var det ynka 15 grader varmt I köket 😅 så nu får elementet stå på en sväng medan vi ligger och drar oss en stund till 😊. Med tanke på det sjuka elpriset just nu är jag oerhört tacksam för att vi inte bor kvar där vi inte hade eldningsmöjlighet!
 
Suck, detta med sjukresor.
Mina resor till dialysen ska ersättas från första km. Det har varit ett elände att få det att fungera
Nu äntligen har jag fått kvitton utskrivna för att söka ersättning. Men bara för november. :banghead:

Igår ringde de från mottagningen och frågade om jag verkligen ville ha kvitton för resorna. Jösses. Om jag begärt kvitton så innebär det väl att jag vill ha kvitton?
Varför kan inte saker bara fungera? Jag har lagt åtskilliga timmar på detta.:arghh:

Slut på gnäll
 
Suck, detta med sjukresor.
Mina resor till dialysen ska ersättas från första km. Det har varit ett elände att få det att fungera
Nu äntligen har jag fått kvitton utskrivna för att söka ersättning. Men bara för november. :banghead:

Igår ringde de från mottagningen och frågade om jag verkligen ville ha kvitton för resorna. Jösses. Om jag begärt kvitton så innebär det väl att jag vill ha kvitton?
Varför kan inte saker bara fungera? Jag har lagt åtskilliga timmar på detta.:arghh:

Slut på gnäll

Fy vad drygt, sådant där ska bara fungera :mad:
 
Min bil bestämde sig i morse för att de var för kallt 😅😂 Han startar men han vägrar värme, antagligen slut på glykol i kylaren .. Pappa får fixa :angel: För den tilltänkta flaskan ligger i min sambos bil och han var inte hemma.

Och för att jag behöver skratta lite idag så rota jag fram en gammal bild på Trulbert som beskriver hans jag. Skratta så jag grät när jag tog bilden kommer jag ihåg 😂 Han låg där och fnorklar för sig själv i jorden 🤪
Screenshot_20220106-003257.png
 
Suck, detta med sjukresor.
Mina resor till dialysen ska ersättas från första km. Det har varit ett elände att få det att fungera
Nu äntligen har jag fått kvitton utskrivna för att söka ersättning. Men bara för november. :banghead:

Igår ringde de från mottagningen och frågade om jag verkligen ville ha kvitton för resorna. Jösses. Om jag begärt kvitton så innebär det väl att jag vill ha kvitton?
Varför kan inte saker bara fungera? Jag har lagt åtskilliga timmar på detta.:arghh:

Slut på gnäll
Kan du inte ta det via incheckningen /kassan istället. Troligen mindre tjafs och de ska ju ha dina besök registrerade
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 243
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 065
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 839
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp