Det verkar ju i och för sig vara helt fantastisk mat!Vill inte ens veta vad jag lagt på hämtmat sista månaden? 10 lakan säkert… kaos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det verkar ju i och för sig vara helt fantastisk mat!Vill inte ens veta vad jag lagt på hämtmat sista månaden? 10 lakan säkert… kaos
Är det den skottska varianten på Coq au Vin?Nyaste designernamnet för blandras (för mig) dök upp i min hundmatsgrupp idag. Cockador!
Det verkar ju i och för sig vara helt fantastisk mat!
Och här är det bara pizza.Ja... hämtmaten här är pizza eller pizza (vi har två pizzerior). Thaivagnen kräver transport med bil så den räknar jag inte med
Mitt snuskiga jag tänkte mer Cock Adore.Är det den skottska varianten på Coq au Vin?
Och här är det bara pizza.
Ja... hämtmaten här är pizza eller pizza (vi har två pizzerior). Thaivagnen kräver transport med bil så den räknar jag inte med
Och här är det bara pizza.
Å andra sidan är pizzan helt ok här.Vill jag ha färdigmat sätter jag mig i bilen Det är det värt
Våran pizzeria finns i alla fall på Facebook.Jamen ungefär! Vi har visserligen kinamat och indiskt också, men de enda man kan beställa på nätet är indiskt. Inte ens pizza alltså, då måste man ringa, och för att ringa måste man ha meny....och de ställena har ingen hemsida så det slutar med att man måste gå dit ändå.
Det verkar ju i och för sig vara helt fantastisk mat!
Ja... hämtmaten här är pizza eller pizza (vi har två pizzerior). Thaivagnen kräver transport med bil så den räknar jag inte med
BestickJahopp.
Då har man kommit på ett ofrivilligt sätt att banta...
Trodde jag fått bort medlet crib-halt från händerna men icke. Min tacos smakar vidrigt... godisbitar efter likaså
Tacos med bestik! Kättare! Ska en italienare äta pizza med kniv och gaffel också?Bestick
Jodå här äter vi tacos med sked; eller ja gör att få upp spill när tex mina hårda bröd går sönderTacos med bestik! Kättare! Ska en italienare äta pizza med kniv och gaffel också?