Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja... hämtmaten här är pizza eller pizza (vi har två pizzerior). Thaivagnen kräver transport med bil så den räknar jag inte med ;)

Och här är det bara pizza. :D

Jamen ungefär! Vi har visserligen kinamat och indiskt också, men de enda man kan beställa på nätet är indiskt. Inte ens pizza alltså, då måste man ringa, och för att ringa måste man ha meny....och de ställena har ingen hemsida så det slutar med att man måste gå dit ändå. :D
 
Sitter här och svär långa ramsor för mig själv, samtidigt som jag skrattar i mellan åt fast de egentligen bara är tragiskt 🤪 Herregud vilket kaos livet bjuder på ibland.

Och ja ibland undrar man fasiken vad livet vill en 😂 Är det meningen att man ständigt ska vara på branten för att man hela tiden måste göra de och sen lite av de osv. Trodde nytt år betydde att livet skulle plana ut lite känns inte så just nu 5 dagar in 😂

Men ska koka lite varm choklad och skrattgråta lite brukar hjälpa 🤪
 
Ja... hämtmaten här är pizza eller pizza (vi har två pizzerior). Thaivagnen kräver transport med bil så den räknar jag inte med ;)

”Problemet” här är att det finns jävligt mkt restauranger. Inom 15 min står en måltid utanför dörren. Häromdagen körde vi libanesiskt plockmat. En annan dag iranskt, en annan mexikanskt.

Men nu ska jag börja laga egen mat. Dock räddade detta mig när jag var som sjukast. Nu är jag nog mest bekväm
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 189
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 058
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 838
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp