Jag önskar -2 grader tills våren kommer på riktigt. Varje år.Tyvärr så tror jag inte det kom någon blötsnö idag utan att det fortfarande är blankis under. Nu blir det en mindre köldknäpp och sen det bli milt igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag önskar -2 grader tills våren kommer på riktigt. Varje år.Tyvärr så tror jag inte det kom någon blötsnö idag utan att det fortfarande är blankis under. Nu blir det en mindre köldknäpp och sen det bli milt igen.
Själv vill jag ha så saltet inte biter utan det blir riktigt vinterväglag när jag pendlar till jobbet. Räcker med 0,5 m snö fast 1 m går också an.Jag önskar -2 grader tills våren kommer på riktigt. Varje år.
Det önskar jag också, men nu måste man nog bo runt Östersund för att få det så.Själv vill jag ha så saltet inte biter utan det blir riktigt vinterväglag när jag pendlar till jobbet. Räcker med 0,5 m snö fast 1 m går också an.
Jag får flytta norrut igen och slippa skitvintrarna i Sthlm.Det önskar jag också, men nu måste man nog bo runt Östersund för att få det så.
Det kommer bli alldeles dötrist och tråkigt och dötrist och alldeles.... alldeles uuunderbart!Tog bara 2 timmar att få håret torrt nu kommer jag i håg varför jag aldrig fönar håret
Snart dags att åka till slott. är asnervös.
Jag får flytta norrut igen och slippa skitvintrarna i Sthlm.
Har målat idag. Kom in i lägenheten och som vanligt beställde jag mat. Måste sluta med detta dagliga beteende! Kaos. Idag hade jag till och med handlat färsk lammfilé men blir liksom för…. lat?
I know the feeling... även om jag inte kan beställa hem så tenderar det att bli en snabb sallad lite väl ofta snarare än lagad mat (som idag tex ).
Låter som någon typ av papegoja.....Nyaste designernamnet för blandras (för mig) dök upp i min hundmatsgrupp idag. Cockador!