Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Delar mitt hem med två verkliga livsnjutare. :love::laugh:

Visa bifogad fil 83410
Åh är lite extra svag för ljusgråa tabbyn :love:
Saknar min bästa vän :cry::heart

69710279_10219789953249680_3206418490642661376_n.jpg

Här händer inte mycket mer än ser på tv, funderar på pilla med diamondpaintingen.
 
Kaos på jobbet och sen gick jag i affärer, köpte tyg och färg till mina stolar så imorgon sätter jag igång :bump: Katterna var inte imponerade över att jag kom hem sent dock :mad: så sitter i soffan som vanligt med Lilla herrn i knät och slötittar på morden i Midsomer igen :p
 
Har just slitit mig från mitt pussel som jag ändå bara blev frustrerad på, och istället landat i sängen under täcket med datorn. Blev lite frusen efter träning, dusch och middag så jag tror jag stannar här. Försöker att övertyga kroppen om att vi inte behöver äta godis idag också. Jag har de senaste veckorna gått från att äta normalt ---> inte äta något alls på 5 dagar ---> äta lite mat och mycket godis i 5 dagar ---> äta mycket mat och lite godis i 5 dagar. Och nu ska jag alltså försöka återfinna någon slags balans... Wish me luck!
 
Drömgården är till salu, perfekt för vår typ av hästhållning. Någon som har ett ex antal miljoner nedgrävda någonstans för de har inte jag :angel: Försöker indoktrinera min Pappa att vi behöver den gården med tanke på att vi vill utöka stallet med minst 1 fölsto till ..
Alltid älskat den gården, och ja de tog många år innan den hamnade ute till salu ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 189
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 049
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 058
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 838
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp