Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog bara 2 timmar att få håret torrt nu kommer jag i håg varför jag aldrig fönar håret
Snart dags att åka till slott. är asnervös.
Slott är bara större byggnader där det är oftare dyrare att snubbla in i något. Så ingen faraTog bara 2 timmar att få håret torrt nu kommer jag i håg varför jag aldrig fönar håret
Snart dags att åka till slott. är asnervös.
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Får sätta mig in i det när jag har lite mera tid.Det behöver inte ta så där jättemycket tid alls faktiskt. Med hjälp av digitala källor kan man göra rätt mycket på hyfsat kort tid numera.
Igår halkade jag rejält under tiden som ögonen läste skylten ”Vid minusgrader kan det bli halt här”. Men lyckades också veva in balansen även om det samtidigt pågående ryggskottet gjorde det till en smärtsam upplevelse. Armar och vevande är bra uppfinningar.Varit och gått skapligt halt på sina ställen. Halkade till lyckades stå på benen efter ett fasligt vevande med armar och ben. .
Hojta till om du behöver tips !Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Får sätta mig in i det när jag har lite mera tid.
Här är det lite mellanting, men i och med minusgraderna blir det bättre och bättre. Rena himmelriket jfrt med för 2 dagar sedan.Får se hur det är hemma ikväll när jag kommer hem, kanske kan jag släppa ut hästarna om det kommit tillräckligt med snö så det är ett fast täcke. Underlättar betydligt när jag ska mocka om de är ute och det hade varit skönt att ta in dem i morgon bitti istället före jobbet så hovslagaren har rena hästar och rena boxar när han ska sko, istället för att de står inne över natten och jag fodrar före jobbet och de står inne tills han kommer.
Tyvärr så tror jag inte det kom någon blötsnö idag utan att det fortfarande är blankis under. Nu blir det en mindre köldknäpp och sen det bli milt igen.Här är det lite mellanting, men i och med minusgraderna blir det bättre och bättre. Rena himmelriket jfrt med för 2 dagar sedan.