Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, hon låg faktiskt med en del av kroppen utanför kanten. Men så är hon också lite speciell, vår Frasse-katt.Den vänstra ser ut att vila med halva kroppen i luften ?? Antar att det står en möbel där som syns dåligt på bilden.... ?
Jag bor i ett gammalt torp med anor från 1750. Det vore roligt att forska i vilka som bott i huset tidigare och hur deras livsöden blivit. Dock finns inte tiden, jag får väl ta tag i det längre fram i livet .
Det behöver inte ta så där jättemycket tid alls faktiskt. Med hjälp av digitala källor kan man göra rätt mycket på hyfsat kort tid numera.Jag bor i ett gammalt torp med anor från 1750. Det vore roligt att forska i vilka som bott i huset tidigare och hur deras livsöden blivit. Dock finns inte tiden, jag får väl ta tag i det längre fram i livet .
Blev så sugen på potatismos . Frågan är vad ska jag ha mera? Har flera olika alternativ i frysen. Men inget jag känner för.
Kanske återupplivar studentlivet då åt vi potatismos med ketchup
Flingsalt har jag inte provat. Men de låter gottLite flingsalt på räcker väl gott!
Eller en god gräddsås och sedan äta med sked!
Alltså, vi åt potatismos igår, men jäklar vad sugen jag blev på det nu!
Få se hur det ser ut på fredag. Chefen sa att vi skulle gå hem då om det ser ut likadantNu blev vi alla på Ärna hemskickade pga vädret.
Många som har ramlat.
Och ingen plogning och sandning idag av FMV