Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute och gått med stallägaren och två ponnysar. Jättemysigt!

Nu sitter jag och dricker kaffe och planerar pyssel. Måste ha ett projekt att sysselsätta mig med när den jobbiga kompisen kommer. Så jag har en anledning att ta på mig osociala hörlurar och stänga in mig i syrummet.
 
Dagens mest oklara Facebookinlägg

B5F5B10F-3F88-407C-8BE0-A62BD7CFFC27.jpeg
 
Härlig dag idag, solen sken så har vädrat några timmar :love: Slö morgon men sen kom jag igång med att röja upp och städa, till o med spisen som jag brukar slarva med, så nu blänker det! Tog en paus för lite kaffe och sen ska jag fixa första lagret färg på stol nr 1 :up: nån gång under dan kommer grannen och hennes son över en stund också, de ska kolla till katterna lite i helgen för jag åker till pappa. Bäst passa på innan vågen drar igång ordentligt, är ju redan halvt kaos på jobbet så lär bli värre...
 
Nä. Jag checkar inte in. Jag går upp på avdelningen och lägger mig i ,"min" säng. När jag är klar går jag därifrån.
De har sagt att de samlar kvitton efter varje månads slut.

Jag fattade inte när de ringde från mottagningen att de bara pratade om november. De frågade om jag ville ha kvitton och det ville jag ju
Oavsett vilket så behöver dialys registreras så kassan borde kunna ge dig kvitto.
Jag efterregisterar mina patientbesök eftersom vår kassa inte är öppen under Covid. Det ska gå att lösa ändå
 
Lagar mat. Idag blir det panerad fisk (köpt färdigpanerad) i ugn med potatismos och nyskördad bladrädisa (japp, det växte som bara den under växtbelysningen, och bondbönebladen är på gång nu också :up: !)..... :d

Fortsätter att släktforska på min egen släkt och fascineras över namn. Det är väldigt intressant med förnamn. Hur det har gått mode i namn. Hur de har ärvts, osv.... :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
526
· Visningar
53 273
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 054
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 069
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 840
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp