Käkar frukost nummer två (nummer ett var en macka med kaffe) som består av havregrynsgröt med jordgubbskräm och mjölk.... Ska strax sätta mig i bilen och åka till jobbet för planeringsdag med hela skolan. Bara två dagar tills barnen kommer nu !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får se hur det går med den saken. Kan tvingas jobba fast jag har symtom av värmen. Kollegan skällde på mig och frågade om jag är hemma för mitt nya jobb (är tänkt att jag skulle provjobba imorgon, bestämdes i fredags) Jag är ledig men måste visst säga ja till pass. Som timvik. Får man alltså inte säga nej. Visste inte jag.Inte kul med karensdag som anger att man inte orkar jobba i värmen men hög inomhusvärme tar på kroppen även hos friska och hemma är fruktansvärt varmt lixom på jobbet men på jobbet får jag inte svalka mig, inte ens vika upp byxorna över vristerna osv. Det märks att värmen tar på humöret för jag är smågrinig och grannarnas katter är plötsligt inte sams.
Får se hur det går med den saken. Kan tvingas jobba fast jag har symtom av värmen. Kollegan skällde på mig och frågade om jag är hemma för mitt nya jobb (är tänkt att jag skulle provjobba imorgon, bestämdes i fredags) Jag är ledig men måste visst säga ja till pass. Som timvik. Får man alltså inte säga nej. Visste inte jag.
Samma här.Ny arbetsvecka då! Denna veckan (onsdag resp torsdag) börjar ungarna skolan igen efter 9,5 vecka långt sommarlov
Ja!! Symtom av värmen inomhus under plåttak utan ventilation!! Folk har svimmat pga det, ja! En annan kräks på jobbet av värmen. Folk utvecklar blåsor och värmeeksem- rent av sår.Fast alltså jag fattar faktiskt att ditt jobb reagerar - symtom av värmen? På en fysiskt frisk ish 30-åring?
Sen att man har rätt att säga nej till pass (oavsett orsak) som timmis är ju en annan sak såklart.
Behövs inte någon kniv. Din hjärna kommer att strimla hans motstånd i bitar innan han ens märkt vad som häntTror det kan bli lite stel stämning?
Planen är att hålla låg profil för övrigt tänk moodboard:
Visa bifogad fil 97830