R
RedQueen
Käkar morötter och dipp för vi har slut på chips p.g.a. sambon och grishunden. Känns sådär att sista semesterdagen snart är slut och jag redan vet vilket kaos jag kommer tillbaka till imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slut som artist efter finalen
Helt magiskt att få uppleva det på plats
Mer än jag trodde faktiskt! trodde den skulle varit väck redan igår men får se slutresultatet imorgon, brukar tappa rösten i efterhand när det väl skerHar du någon röst kvar?
Bara för att jag klagade så skärpte den sigOch så la routern av
För ett dumt huvud får ....Imorse vid 05 efter några calvados sa jag tvärsäkert till en granne som är arkitekt att det var ”tvär-lätt” att måla en tavla av en husvägg.
Idag fick jag äta upp detta… bokstavligen. Är i stånd att skjuta mig. Svetten rinner, händerna skakar och jag förbannar mig själv och hela livet typ
GÖR PINAN KORT SKJUT MIG BARA?!
Skål.VGV-trådarna blir snabbt alkisar
Skicka hit tack!!Nu JÄKLAR mullrar det här!
Tur jag skyndsamt hann ut med kisse och hund, nu hoppas jag att skyarna öppnar sig!
Det bev inget.Skicka hit tack!!
jag tror att din personlighet är mer än nog ovadsätt vilka kläder du råkar välja för mötet!Tar ett glas iskall chardonay och försöker vädra så gott det går. Kommer iofs ändå vakna i en svettpöl oavsett.
Min granne messade och ba "Törnis vad fan ska du ha på dig på intervjun imorgon, du måste se corporate ut".
Jag skickade denna bild:
Visa bifogad fil 97829
Också exakt mitt mood efter att jag fått inside info om att en av gubbarna som ska intervjua mig sagt att jag verkade vara en sån där ”modetjej” (underförstått kanske inte knivskarp)
Tar ett glas iskall chardonay och försöker vädra så gott det går. Kommer iofs ändå vakna i en svettpöl oavsett.
Min granne messade och ba "Törnis vad fan ska du ha på dig på intervjun imorgon, du måste se corporate ut".
Jag skickade denna bild:
Visa bifogad fil 97829
Också exakt mitt mood efter att jag fått inside info om att en av gubbarna som ska intervjua mig sagt att jag verkade vara en sån där ”modetjej” (underförstått kanske inte knivskarp)