Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyss hemkommen efter båttur till en ö. Bad och snorkling men mest blev det en massa SUP-paddlande och diverse konster på denna. SVÅRT att göra yoga på en SUPbräda, men så kul!
Jag förstår knappt själv!
Jag ska måla en SATHELVETES husvägg på en DUKJÄVEL!
Jag har tyvärr ingen aning om hur man gör. Troligen finns smartare sätt att göra detta helvetes projekt än att dra med en penseljävel på fri hand medan svetten droppar från näsan och handen skakar pga grovt bakfull.
MEN VAD VET JAG
Här förbereder vi oss för vintern genom att inte använda AC. Temperaturer är till för att genomlidas.Jag gillar verkligen den här tiden på dagen. ACn har gått mellan 14:30 och fram till för ca en halvtimme sedan. Då hade temperaturen sjunkit till 24 grader och nu står båda dörrar + ett par fönster öppna och släpper in en mjuk ljum bris. Solen börjar sjunka. Syrsorna spelar....
Blir en slapp kväll på hotellet nu innan vi kör hem imorgon Längtar hem, men samtidigt gött att inte behöva köra ikväll då det tog 7h hit i fredags..Slut som artist efter finalen
Helt magiskt att få uppleva det på plats
Fast med låga temperaturer kan man klä på sig, dra en filt över sig, elda i kaminen, osv. Jag slösar nu och sparar senare....Här förbereder vi oss för vintern genom att inte använda AC. Temperaturer är till för att genomlidas.