R
Raderad medlem 68338
Ta med en kniv och motbevisa honom?
Tror det kan bli lite stel stämning?
Planen är att hålla låg profil för övrigt tänk moodboard:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta med en kniv och motbevisa honom?
Tror det kan bli lite stel stämning?
Visa bifogad fil 97830
þungur hnífur!Tror det kan bli lite stel stämning?
Visa bifogad fil 97830
Just det, och så fick vi se delfiner också! Massor! Det kom ett helt gäng i går kväll, precis lagom till att vi öppnat kvällsbubblet, och bjöd på värsta uppvisningen inte så värst långt från strandkanten. De stannade i säkert 10 minuter och hoppade och hade sig! Otrolig upplevelse som vi kommer att bära med oss länge!Slösurfar för att lugna ner mig lite efter att ha tittat på först lagfinalen och sen den individuella finalen i VM-hoppningen (fast jag spolade en hel del mellan ekipagen alltså, jag såg inte alla 7 timmarna). Det positiva med att ha varit i princip helt utan mobiltäckning de senaste två dygnen är att jag hade noll koll på vad som hänt, och därför blev otroligt positivt överraskad denna afton
Kroppen känns trött, väderbiten och tillfreds på ett sånt där sätt som den bara gör efter massor av frisk luft och vi har haft det SÅ härligt på vårt lilla äventyr i nordväst Jag skulle ljuga om jag sa att jag känner mig utvilad (den som säger att den sover bra i tält ljuger), men oj vad fint det var alltihop! Herr Labrador njöt också i fulla drag och har knappt gjort annat än att sova sen vi kom hem vid 15
Men så fantastiskt!Just det, och så fick vi se delfiner också! Massor! Det kom ett helt gäng i går kväll, precis lagom till att vi öppnat kvällsbubblet, och bjöd på värsta uppvisningen inte så värst långt från strandkanten. De stannade i säkert 10 minuter och hoppade och hade sig! Otrolig upplevelse som vi kommer att bära med oss länge!
Det låter spännande och bra, hoppas att resten av året blir lika bra!Augusti 2022 har varit så viktig för mig.
någon dag kan jag förklara men jag tror att ni förstår.