Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har insett att jag nog korsreagerar mot jordgubbar. De smakar beskt(?) alla jag köpt i sommar har smakat så så har inte råkat ut för enstaka dåliga.
Läste att vid pollenallergi kan man få symtom även av bl.a. jordgubbar.
Jag vill ju kunna äta jordgubbar och tycka det är gott! :(

Kollar true crime på tv4play.
 
Trött, bs har gått upp och ligger precis rätt, men rekylen känns ändå. Försöker skriva om substantiv bestämd och obestämd form, singularis och pluralist på ett pedagogiskt sätt. Hjärnan hänger inte riktigt med.

Förklarat idag att man inte ska låna från Blue Step mm genom att visa på tavlan hur mycket mer man måste betala tillbaka jämfört med hur mycket man lånar och kom in lite på räntor.
 
När min inte bemödar sig att komma fram brukar jag gå fram till hagkompisen och mysa istället. Då jäklar blir det bråttom till förstaplatsen 😂
Hahaha han går själv och Ella och Morsan var också långt upp på Gärdet är väl därför han inte kommer. Han låtsas som han inte bryr sig om fölungen men egentligen vill han nog helst adoptera henne om han får 😂 Fast morsan tillåter inte det, hon tål inte Trule 😂
 
Fått hemkört veckohandlingen från Coop (bra grejer med onlinebutik och hemkörning!) och jobbat undan en del. Nu ska jag ta en liten promenad med hundar, hästar och ungar i värmen, bara så vi alla får komma ut en sväng. Ingen orkar så mycket mitt på dagen som det är just nu...
 
Trött, bs har gått upp och ligger precis rätt, men rekylen känns ändå. Försöker skriva om substantiv bestämd och obestämd form, singularis och pluralist på ett pedagogiskt sätt. Hjärnan hänger inte riktigt med.

Förklarat idag att man inte ska låna från Blue Step mm genom att visa på tavlan hur mycket mer man måste betala tillbaka jämfört med hur mycket man lånar och kom in lite på räntor.
Vad jobbar du med? Verkar vara så olika grejer. 🙂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 142
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 745
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp