Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prova smörj med hydrokortison. Det lindrar klåda.Gjorde en första behandling för att ta bort en tatuering för några dagar sen och nu KLIAR det så in i Norden men man får inte klia
Bättre sent än aldrig ;P.Sjukt varmt och kvavt på jobbet, men efter några timmar kom en smart kollega på att vi hade en fläkt i rummet. Plötsligt blev det hanterbart.
Nu sitter jag på en svettig spårvagn på väge hem.
När min inte bemödar sig att komma fram brukar jag gå fram till hagkompisen och mysa istället. Då jäklar blir det bråttom till förstaplatsenFörsöker locka på min häst Han gnägga men sen fortsatte han beta
Hahaha han går själv och Ella och Morsan var också långt upp på Gärdet är väl därför han inte kommer. Han låtsas som han inte bryr sig om fölungen men egentligen vill han nog helst adoptera henne om han får Fast morsan tillåter inte det, hon tål inte TruleNär min inte bemödar sig att komma fram brukar jag gå fram till hagkompisen och mysa istället. Då jäklar blir det bråttom till förstaplatsen
Ja, den stod ju där hela tiden så vi borde ha sett den.Bättre sent än aldrig ;P.
Vad jobbar du med? Verkar vara så olika grejer.Trött, bs har gått upp och ligger precis rätt, men rekylen känns ändå. Försöker skriva om substantiv bestämd och obestämd form, singularis och pluralist på ett pedagogiskt sätt. Hjärnan hänger inte riktigt med.
Förklarat idag att man inte ska låna från Blue Step mm genom att visa på tavlan hur mycket mer man måste betala tillbaka jämfört med hur mycket man lånar och kom in lite på räntor.
NämenJa, den stod ju där hela tiden så vi borde ha sett den.