Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Löst alla problem runt 1 åringen, försäkringen går in och tar en del av hennes operations kostnader då hon har bekymmer av sina fragment 😬 Skönt, det som fattas är ett veterinärintyg från veterinären som röntgade henne i våras. Och hon får komma tillbaka efter operation dit hon är nu ❤️

Sen fixat åt hästarna hemma, körde ned pappa till verkstaden också så han kunde hämta ut sin bil innan det stängde för helg. Började ös regna och åska. Men drog förbi lika fort, och det är kvavt igen.

Har lite mail och skriva nu också snark så förhoppningsvis har allt börjat lösa sig till det bästa för alla.
 
received_841309360097904.webp

Är vid gaten nu.
 
Dricker kaffe och har precis skickat mannen på att hämta libanesisk mat. Har länge funderat på att prova då restaurangen fått så mycket beröm men då det kostar en slant så har det inte blivit av. Nu är det dags eftersom jag precis avslutat mitt sista arbetspass som provanställd och nästa arbetspass är som tillsvidare anställd :banana:
 
Har druckit jättemängder vatten hela veckan. 3+ liter om dagen. Pga varmt, bihåleinflammation och känns bra för hostan. Nu mår jag illa och kroppen skriker efter salt (undrar varför?)🤷‍♀️
Har inget saltigt att äta.

Lösningen är att göra ostrullar och doppa i salt 🙈 dricker iskall julmust. Det har ballat ur fullständigt :rofl:
 
Bror har infångats, utpressningsmaterial har filmats, och överlåtelse till flickvän har skett :laugh: Tankade hans bil gjorde jag också, den fattiga blivande studenten hade fyra(!!) mil kvar i tanken och jag höll på att strokea ut när jag fick ta ett extra varv i city för att leta efter honom :nailbiting::laugh: Nu matlåda och en tvättmaskin!
 
Dricker eftermiddagskaffe och googlar på borrelia 🙃

Ska snart jobba veckans sista timme och sedan stämpla ut för en helg med 100% fokus på återhämtning. Känner jag mig inte piggare efter det kommer jag att kontakta vårdcentralen p.g.a misstanke om ovan nämnda sjukdom (ja, ett fästingbett med röd cirkel runt har också figurerat).
 
Målat runt kanten på en tavla som ska skickas på måndag. Köpt frakt och förberett lite.
Är helt slut av värmen och hoppas väderprognosen stämmer så jag orkar göra ngt imorgon. Hade velat ta en promenad tex.
 
Slutat jobba för idag, hann precis bli klar. Har även gått en mysig runda i halvregn med hundarna där de fick brassa på lite så det kändes skönt i vintisbenen (antar jag). Proteinpannkakorna från sena lunchen vilar fortfarande gott i magen.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och börja förbereda mig så smått inför kvällens vinbarsbesök och eventuella konsert. Har dels ett litet accessoarproblem att lösa och behöver dels klura på om jag ska ha en hemskt obekväm underklänning eller försöka mig på fashion tape.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 173
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 759
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
39 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp