Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ar vaken, duschad, och klar ... Jag sitter har med mitt kaffee och contemplate dagen framfor mig. I dag ar det recrytering igen. Vi har en stor arlig airshow som gar av stapeln den har helgen och vi (skolbuss foretaget) ska kora shuttle bussar fran en narbelagen storre parkering till flygplatsen och da tanker vi vara pa namnda parkering och dela ut "flyers" och prata med folk.
Det blir en lang dag igen, och Lordag ocksa ... men vadret blir bra (runt 28*-30*C) sa det blir nog mest kul ... med oronproppar i :p
 
Ja jäklar, såg bilder från Sinarpsdalen hos min köttbonde nu - krossade takrutor, plåtskador på bilarna av hagel och följande översvämningar... Och här 0, 3-0, 4 mm. Inte för att jag önskar det kaosvädret men kunde vi please hitta något mellanting kanske.

Visst ja ... nar vi var ute och reste tidigare i sommar tog jag en bild pa en slaktings bil. Hon bor i St Louis Missouri och det ligger precis i "baltet" med ask/hagel stormar. Nar de talar om hagel stora som golfbollar skojar de inte ... Hela bilen hade gropar overallt, men det var svart att ta en bild pa sa det ser egentligen mycket varre ut an har.

IMG_3106.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 174
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 429
· Visningar
40 109
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp