Vad gör vi? Del CCXII

Sambon fick för sig att en promenad längs vägen skulle vara skönt än att enbart vara inne med huvudvärk och näs- och bihåletäppa och samtidigt leta efter honkatten. Jag tyckte vi skulle ta en sväng uppför ena slänten men sambon tyckte det var en dålig idé i högt gräs med risk för huggorm.....Ptja. På vägen hem såg vi två stycken slingra sig i gräset på andra sidan diket.....Ett mindre härligt vårtecken 🙃

Nyss hemkommen från vän med familj. Nygrillade hamburgare och lunchunderhållning. Var två stora råttor som strök omkring på altanen och gräsmattan i jakt på godsakerna de fått vittring på!
Extra roligt att få sms efteråt och få veta hur mycket hela familjen tycker det är trevligt när jag hälsar på. Killarna brukar annars ganska snabbt försvinna till sina egna rum men istället sitter de kvar och pratar. De är 18 och 20 år. :)

Messenger_creation_FDDB560C-39A6-4564-BE85-66010BBD478E.webp
Sitter och väntar på Bara Orup Ukk
Min stammis plats tyo

Hade tänkt premiärbada bubbelbadkaret ikväll och mysa. Inser när jag diskar att vi har inget varmvatten.
Sambo är borta och hyresvärden var gulliga nog att skicka hit någon som eldar hela veckan så jag skulle slippa. Men de trodde nog han kom hem igår. Så ingen verkar ha eldat idag.
Nu har jag lyckats få till det med eldningen, pannan är lite knepig. Men det blir nog verkligen inget bad idag. 😅

Är glad över att jag lyckats "korra" cirka 10 sidor på min uppsats idag, utöver allt annat jag pysslat med. Nu är det dags att ta kväller inför jobbdag på en söndag. Kommer vara så förvirrad de kommande dagarna! Jobb söndag-tisdag, ledig onsdag, jobb torsdag och sen ledig fredag-söndag!

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 508
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 790
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 820
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka