Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
500 gram torkade blir 15 dl kokta enligt googlePositivt: Mina kikärter har kommit så nu ska jag bara lista ut hur mycket 500g torkade kikärter bli i dl i torkade kikärter.
500 gram torkade blir 15 dl kokta enligt google
Nej, 15 dl eller 1,5 liter. 500 gram torkade kikärtor är jättemycket och när du kokar dom kommer du sen ha ca 1,5 liter kokta kikärtor. Dvs mycket hummus Men kikärtor går utmärkt att frysa efter kokning, de tinar snabbt också.Det ska vara en punkt mellan 1 och 5 ? Nästa fråga hur mycket är 1,5 dl kokta örter i okokta ärtor, i dl!
Ja matte är inte där jag glänser
Bra där ❤Just ätit lunch och sitter nu och laddar energi för att fara till stallet.
För första gången har jag känt mig stressad på jobbet, men jag känner mig ändå nöjd över att jag kan hantera det. Går inte upp i känslan utan känner att jag gör mitt bästa och att det räcker.
När jag kokar så blöt lägger jag först. Byta vatten och kokar i stor kastrull med en massa vatten.Det ska vara en punkt mellan 1 och 5 ? Nästa fråga hur mycket är 1,5 dl kokta örter i okokta ärtor, i dl!
Ja matte är inte där jag glänser