Vad gör vi CLX

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Eh... Just don't do it! đŸ˜±
Optimalt hade varit nĂ„gon som vill lĂ€mna sin unghĂ€st dĂ€r och ha fullservice. DĂ„ Ă€r dem iallafall dĂ€r minimum 😂

Till vĂ„ren flyttar ju vĂ„ra hyresgĂ€ster pĂ„ gĂ„rden till sin nya gĂ„rd bredvid och dĂ„ behöver jag tĂ€cka upp tre hĂ€star Ă€ndĂ„ och sambon plus vĂ€rldsekonomin tycker inte att jag ska samla pĂ„ mig egna 🙈
 
Vad Àr snÀllt mot tand och inflammation? Nej, jag ska inte bestÀlla frÄn Burger King trots vild lÀngtan efter fett och socker och salt. BS ligger pÄ 2.9 sÄ jag mÄste fÄ i mig nÄgot. Tomat och mozzarella sallad, grekisk sallad, resterna efter grytan som ligger i kylen. Tsatsiki och nÄgonting. TandvÀrken Àr tillbaka igen sÄ Àr inte sugen pÄ att Àta nÄgot egentligen, men, men.
grytan med ris,bara o svÀlja
 
Det utlovas 33 mm regn nÀrmaste dygnet. Fan tro't

Det Àr MINA 33 mm ju!! SMHI LOVADE (typ) i början pÄ veckan att de skulle ha kommit hÀr idag. Men efter ett knappt mÀrkbart duttande - kanske 1 mm totalt under dagen? - ÄterstÄr nu att invÀnta ytterligare fantastiska 0,2 mm mellan kl 20 och 22 (prognosen för detta lyder - kl 19.40 samma dag - "ganska sÀker". Bra jobbat ÀndÄ. :up:)

Resten av tiodygnsprognosen innehÄller totalt 1,1 mm. NÀsta Är ska jag nog ta semester i juni och september i stÀllet, det kÀnns mest bara frustrerande att vara ledig och gÄ omkring och drypa av svett och förbanna vÀdret.
 
Det Àr MINA 33 mm ju!! SMHI LOVADE (typ) i början pÄ veckan att de skulle ha kommit hÀr idag. Men efter ett knappt mÀrkbart duttande - kanske 1 mm totalt under dagen? - ÄterstÄr nu att invÀnta ytterligare fantastiska 0,2 mm mellan kl 20 och 22 (prognosen för detta lyder - kl 19.40 samma dag - "ganska sÀker". Bra jobbat ÀndÄ. :up:)

Resten av tiodygnsprognosen innehÄller totalt 1,1 mm. NÀsta Är ska jag nog ta semester i juni och september i stÀllet, det kÀnns mest bara frustrerande att vara ledig och gÄ omkring och drypa av svett och förbanna vÀdret.
Jag har gĂ„tt i stressmode hela dagen för att hinna med alla utomhussysslor innan mördarskyfallet skulle komma enligt HD. Och sĂ„ bara... HĂ€nger det i luften och Ă€r kvavt đŸ˜©
 
Jag har gĂ„tt i stressmode hela dagen för att hinna med alla utomhussysslor innan mördarskyfallet skulle komma enligt HD. Och sĂ„ bara... HĂ€nger det i luften och Ă€r kvavt đŸ˜©
Fan, det Àr lite mitt fel - jag skulle ju ha tvÀttat sÀnglinne och hÀngt ut pÄ tork idag för att locka fram regnet. Om jag slÀnger in det i maskinen nu och hÀnger ut vid 23-tiden kanske?
 
Fan, det Àr lite mitt fel - jag skulle ju ha tvÀttat sÀnglinne och hÀngt ut pÄ tork idag för att locka fram regnet. Om jag slÀnger in det i maskinen nu och hÀnger ut vid 23-tiden kanske?
Om du gör det sĂ„ kan jag gĂ„ ut och klippa hĂ€cken, sĂ„ kanske vi fĂ„r ta del av regnet pĂ„ ren jĂ€velskap 😂 kan ju inte lĂ„ta snobbarna i BĂ„stad fĂ„ allt regn liksom
 
Vid ridningen provade vi en lite annan variant av uppvÀrmning och det blev bra.

Nu har jag precis duschat och ska göra mat. Tror att det var ett recept av modellen hÀll-ner-allt-i-en-form sÄ det bör vara lagom anstrÀngning :D

20220819_173438.webp
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Svar
2 032
· Visningar
117 174
Senast: Marita73
·
GnÀgg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag pÄ den hÀr filmen frÄn 1929 frÄn armens rid- och körskola. Kanske finns det fler hÀr...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har bestÀllt ett mjukisdjur som kallas kÀrleksuttern. Det Àr alltsÄ ett mjukisdjur för vuxna som sover dÄligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt pÄ morgonen ÀndÄ. Hon mÄste ju patrullera Àgorna!
70 71 72
Svar
1 436
· Visningar
40 312

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp