Eh... Just don't do it!Men man vill ju ha in normalt folk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eh... Just don't do it!Men man vill ju ha in normalt folk
FlytvÀst?Blir lite knepigt utan bÄt.
Kan det kanske göra under mÄnga Är.Ingen aning faktiskt men lÀr inte Àmnet sprida sig i hela vattnet?
Optimalt hade varit nÄgon som vill lÀmna sin unghÀst dÀr och ha fullservice. DÄ Àr dem iallafall dÀr minimumEh... Just don't do it!
grytan med ris,bara o svÀljaVad Àr snÀllt mot tand och inflammation? Nej, jag ska inte bestÀlla frÄn Burger King trots vild lÀngtan efter fett och socker och salt. BS ligger pÄ 2.9 sÄ jag mÄste fÄ i mig nÄgot. Tomat och mozzarella sallad, grekisk sallad, resterna efter grytan som ligger i kylen. Tsatsiki och nÄgonting. TandvÀrken Àr tillbaka igen sÄ Àr inte sugen pÄ att Àta nÄgot egentligen, men, men.
Det utlovas 33 mm regn nÀrmaste dygnet. Fan tro't
Jag har gÄtt i stressmode hela dagen för att hinna med alla utomhussysslor innan mördarskyfallet skulle komma enligt HD. Och sÄ bara... HÀnger det i luften och Àr kvavtDet Àr MINA 33 mm ju!! SMHI LOVADE (typ) i början pÄ veckan att de skulle ha kommit hÀr idag. Men efter ett knappt mÀrkbart duttande - kanske 1 mm totalt under dagen? - ÄterstÄr nu att invÀnta ytterligare fantastiska 0,2 mm mellan kl 20 och 22 (prognosen för detta lyder - kl 19.40 samma dag - "ganska sÀker". Bra jobbat ÀndÄ. )
Resten av tiodygnsprognosen innehÄller totalt 1,1 mm. NÀsta Är ska jag nog ta semester i juni och september i stÀllet, det kÀnns mest bara frustrerande att vara ledig och gÄ omkring och drypa av svett och förbanna vÀdret.
Fan, det Àr lite mitt fel - jag skulle ju ha tvÀttat sÀnglinne och hÀngt ut pÄ tork idag för att locka fram regnet. Om jag slÀnger in det i maskinen nu och hÀnger ut vid 23-tiden kanske?Jag har gÄtt i stressmode hela dagen för att hinna med alla utomhussysslor innan mördarskyfallet skulle komma enligt HD. Och sÄ bara... HÀnger det i luften och Àr kvavt
Om du gör det sÄ kan jag gÄ ut och klippa hÀcken, sÄ kanske vi fÄr ta del av regnet pÄ ren jÀvelskap kan ju inte lÄta snobbarna i BÄstad fÄ allt regn liksomFan, det Àr lite mitt fel - jag skulle ju ha tvÀttat sÀnglinne och hÀngt ut pÄ tork idag för att locka fram regnet. Om jag slÀnger in det i maskinen nu och hÀnger ut vid 23-tiden kanske?
Om du gör det sÄ kan jag gÄ ut och klippa hÀcken, sÄ kanske vi fÄr ta del av regnet pÄ ren jÀvelskap kan ju inte lÄta snobbarna i BÄstad fÄ allt regn liksom
Jag lyckades jÀtte bra,tvÀttade 4 maskiner i gÄr kvÀll, dom har fÄtt massor med sköljning o Àr ff dyngsuraFan, det Àr lite mitt fel - jag skulle ju ha tvÀttat sÀnglinne och hÀngt ut pÄ tork idag för att locka fram regnet. Om jag slÀnger in det i maskinen nu och hÀnger ut vid 23-tiden kanske?
nÀ du kan knacka pÄ sprutanVarför luktar insulin?
Luktar hela tiden.
MÄste ju trycka ur en liten svÀng varje gÄng för att fÄ bort bubblor.
Fick jag intenÀ du kan knacka pÄ sprutan