R
Raderad medlem 68338
Fick jag inte
Vem bestämmer det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick jag inte
Ssk som visadeVem bestämmer det?
”Bara” 27,9 grader inomhus nu ….
Jag har så svåra problem med tillit att allt hängs upp under altantaketJag lyckades jätte bra,tvättade 4 maskiner i går kväll, dom har fått massor med sköljning o är ff dyngsura
Jag har 27.7 grader inomhus men det känns inte särskilt varmt. Iofs går jag runt i ett linne och trosor. Gissar att det kan ha göra med att du har litet och högt i tak. Jag har dessutom vädringsfönstret öppet - tyvärr kan jag inte skapa tvärdrag eftersom en viss brun dam då rinner ut (springan i fönstret är högst 10 cm) och sätter sig tillrätta på fönsterblecket.
Det är MINA 33 mm ju!! SMHI LOVADE (typ) i början på veckan att de skulle ha kommit här idag. Men efter ett knappt märkbart duttande - kanske 1 mm totalt under dagen? - återstår nu att invänta ytterligare fantastiska 0,2 mm mellan kl 20 och 22 (prognosen för detta lyder - kl 19.40 samma dag - "ganska säker". Bra jobbat ändå. )
Resten av tiodygnsprognosen innehåller totalt 1,1 mm. Nästa år ska jag nog ta semester i juni och september i stället, det känns mest bara frustrerande att vara ledig och gå omkring och drypa av svett och förbanna vädret.
29 här men nu börjar det bli svalare ute än inne äntligen så hopp finns!”Bara” 27,9 grader inomhus nu ….
Skål @tanten , jag hällde upp en Prosecco!Hällt upp en liten kupa konjak för att fira att njuren sköter sig.
En liten besviken överraskning. Jag kommer att behöva åka till regionsjukhuset en timme bort ca två gånger i veckan. De klarar inte transplanterades prover och bedömningen av dessa på mitt sjukhus tio minuter bort.
Blir helt slut av resorna. Kan visserligen bero på att jag var där både igår och idag och att det är varmt....
Jag har gått i stressmode hela dagen för att hinna med alla utomhussysslor innan mördarskyfallet skulle komma enligt HD. Och så bara... Hänger det i luften och är kvavt
Nä, det ska man verkligen inte!! Sprid inte dumheter!!!nä du kan knacka på sprutan
Varit exakt samma här trots att vi kan öppna för korsdrag. Har varit så jävla sur (mår bajs av värmen) idag att sambon tog fram fläkten och satte den 5 cm framför mig. Det hjälpte knappt. Men lite.”Bara” 27,9 grader inomhus nu ….
Skål!Skål @tanten , jag hällde upp en Prosecco!
Hur länge måste du hålla på med dessa prover? Är det tidsbegränsat eller för oöverskådlig framtid?
Good Luck, tänker på dig!
Nu ska vi akta oss för att sprida dumheter. Det finns ett gäng anledningar till att koll att kanyl fungerar och insulin kommer ut som det ska.Vem bestämmer det?
Är det fortfarande framtaget från gris? Alltid tyckt att insulin "förr" luktat lite suspekt heheVarför luktar insulin?
Luktar hela tiden.
Måste ju trycka ur en liten sväng varje gång för att få bort bubblor.
Nu ska vi akta oss för att sprida dumheter. Det finns ett gäng anledningar till att koll att kanyl fungerar och insulin kommer ut som det ska.
Inte laborera med livsuppehållande läkemedel.