Det går ju inteHar du hört att det är en tvåa på g?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går ju inteHar du hört att det är en tvåa på g?
Sorry.Va? Sprider vaddå? Jag frågade
Nej.Är det fortfarande framtaget från gris? Alltid tyckt att insulin "förr" luktat lite suspekt hehe
Sorry.
Jag blev uppbragt av ett annat inlägg på temt, och var var i den upprördheten och du hamnade i skottgluggen Ber om ursäkt.
Nej.
Luktar inget speciellt.
Så gör jag hemma, i skåne har jag inget altantak,tyvärr men det skulle bli sol igen söndag o spridda skurar med sol i morgon ,annars får jag väl stoppa det i torktumlarenJag har så svåra problem med tillit att allt hängs upp under altantaket
Insulin är inte vanlig spruta med kanyl. Sådana knackar även jag påLugnt!
Tänkte ”vad är så livsfarligt med att ngn knackar på en spruta”? När när jag fick delegering för 100 år sedan lärde vi oss att knacka vid luftbubblor. Kanske utdaterat nu (även om jag sett en del läkare/ssk som gjort det i närtid). Men det utesluter ju inte därefter koll av kanyl tänker jag
Vet inte hur du tänkte nu, men jag är både utbildad o har jobbat inom akutvården bla , vi "knackar" och trycker sedan för att se att det funkar, det görs med all medicin även djurens (ja jag har sprutkompetens även på dom)Nu ska vi akta oss för att sprida dumheter. Det finns ett gäng anledningar till att koll att kanyl fungerar och insulin kommer ut som det ska.
Inte laborera med livsuppehållande läkemedel.
Samma här,men även jag är ouppdaterad tydligenLugnt!
Tänkte ”vad är så livsfarligt med att ngn knackar på en spruta”? När när jag fick delegering för 100 år sedan lärde vi oss att knacka vid luftbubblor. Kanske utdaterat nu (även om jag sett en del läkare/ssk som gjort det i närtid). Men det utesluter ju inte därefter koll av kanyl tänker jag
Då har det ändrat sig med andra ord . Eller ja. Förresten. Var ju förra året senast jag hade insulindeligering och gav och nä tyckte inte det luktar som för flera år sen när jag hade praktik på sjukhus; då luktade det rejält tyckte jag.Nej.
Luktar inget speciellt.
Jag hade nog inte gjort det...Men jag är rätt petig med bla kyckling. Men luktar den inte dåligt så behöver det ju inte vara nån "fara".Äta färdiggrillad kyckling köpt 15:e? Legat i kylen sen dess?
Jag hade nog inte gjort det...Men jag är rätt petig med bla kyckling. Men luktar den inte dåligt så behöver det ju inte vara nån "fara".
Gissar på 2 dåHade tänkt kasta men blev sugen och orkar ej gå ut och köpa ny
Vi kanske kan ha en omröstning på Buke.
Törnis kommer
1. Må prima inga konstigheter
2. Vara lite shady i kistan men okej
3. Bo på toa inatt
Rösta i kommentarer nedan nu kör vi!!!
Gissar på 2 då
1. Kör bah körHade tänkt kasta men blev sugen och orkar ej gå ut och köpa ny
Törnis kommer
3. Bo på toa inatt
Inmundiga med valfri alkoholhaltig dryck och du får nr 1Hade tänkt kasta men blev sugen och orkar ej gå ut och köpa ny
Törnis kommer
3. Bo på toa inatt
Inmundiga med valfri alkoholhaltig dryck och du får nr 1
Då så, nemas problemas!Jag jag glömde skriva det, tänker köra lite bakteriedödande rödvin till!