Sökte på nätet har det hållits kylt skall inte 4 dagar vara några problem.Var ju bara 4 dagar igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sökte på nätet har det hållits kylt skall inte 4 dagar vara några problem.Var ju bara 4 dagar igår.
Det är skillnad på vanliga sprutor och insulinpennor. Det går inte att tillämpa "sprutkunskap" på insulinpennor.Vet inte hur du tänkte nu, men jag är både utbildad o har jobbat inom akutvården bla , vi "knackar" och trycker sedan för att se att det funkar, det görs med all medicin även djurens (ja jag har sprutkompetens även på dom)
Japp minns. Jag har haft diabetes sen 1972 och fick penna 1982.Kommer du ihåg de gamla kanylerna med långa och grova nålar och flaskorna med insulin man måste köra nålen igenom gummit och sedan dra upp den rätt. Där behövde man knacka och få bort eventuella bubblor. Iofs glömde jag det några gånger, och första gången trodde jag att jag kört in en luftbubbla direkt till hjärtat och nu dör jag, ungefär
Problemet med just köpt grillad kyckling är att varmhållningen av dem i butik är en ett bra inkubator för bakterier/virus. Så det gäller att butiken verkligen har koll på hur länge kycklingarna ligger där, och att det städas som det ska + hanteringen av en själv när en köpt dem.. Jag hade defenitivt inte ätit en 4 dagar gammal färdiggrillad kyckling från butik, men då har jag lite fobi för magsjuka/matförgiftning medSökte på nätet har det hållits kylt skall inte 4 dagar vara några problem.