Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
35 kg! Bra jobbat!Hittade hunden så här i morse:
Visa bifogad fil 98226
Han kommer få lite extra kex i dag som belöning för att han stöttar upp balkongräcket så det inte trillar medan han sover, sicken bra vakthund han är! Det är minsann tryggt med en sån!
Vi har varit på morgonpromenad och nu ligger han därute igen. Grannarna måste tro att han är utelåst.... Jag har puttat igen dörren så när han vill in och ut använder han nosen och puttar upp den med, men det vet man kanske inte som förbipasserande eller granne! Framför allt hoppas jag att om det är någon som får för sig att klaga på den ylande och skällande svart vita hunden i lägenhetshuset här, att de har förstånd nog att dels se skillnad på en husky och en lite mindre korthårig ras OCH kan höra skillnad på höger eller vänster del av huset oljudet kommer ifrån. Min hund gnäller på sin höjd lite när han ser en grannhund, i övrigt är han tyst. Även när jag lämnar honom (oroar mig dock att han kommer börja nu när den andra gör det så tydligt Det vore KATASTROF )
I dag känner jag för att slappa, men funderar på om jag kanske ska sortera i min garderob. Jag har gått ner 35 kg och kläderna där använder jag inte längre, varför ha kvar dem? Lite hård sortering vore bra helt enkelt.
Fast jag ville se film?!
Tack!35 kg! Bra jobbat!
Jag har följt dig i det du berättat.
Intressant, det visste jag faktiskt inte! Alla artiklar från 1177, NHS och liknande verkar indikera att man ska söka vård omedelbums om man har en röd cirkel runt men det står inget om återkommande såvitt jag kunnat se... Ja ja, jag har läkartid på måndag i alla fall så får vi se vad de säger!Om det är borrelia så dyker den röda cirkeln upp igen. Jag fick först en lite knepigt formad "cirkel" som jag inte var så säker på först och så försvann den, men efter ett tag så dök det upp en ny cirkel runt samma ställe. Doktorn konstaterade bara snabbt borrelia med en titt och jag fick recept direkt.
Men vänta inte om du mår sämre såklart