Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag hade jag tänkt mig en göra ingengting/göra minstmöjligt dag men så upptäcker jag att glassen är slut i frysen. Två tomma kartonger! Kvartersbutiken är tillfälligt stängd pga ombyggnad.

Skall jag klara mig utan glass hela helgen eller ta mig samman och åka till Linderud? Får dricka mitt glasslösa kaffe och tänka.

I-landsprobem... Ja, jag vet.
 
Jag vill ha fish 'n chips, BK, kinesisk takeout. Salt, fett, socker! Uppenbarligen kommer jag inte gå ut regnet och köpa, men jag kan vara besatt.

Kollar på Death in Paradise, gillar den verkligen. Även om klimatet där påminner om Sverige fn men med sol, och de kalla fruktiga drinkarna och färska frukten och fisken och vita sandstränder med palmer och havet...
 
Alltså jag orkar inte längre.
Luftfuktigheten är enorm. Visst det är 25 grader nu istället för 30. Men det bara rinner. Jag orkar ingenting, kan knappt andas. Det bränner i bröstet när jag behöver röra mig mer än 15 meter.
Gick ut för att handla. Såg människor med tröja/jacka?! Är det bara jag som smälter bort?! Kaos
 
Alltså jag orkar inte längre.
Luftfuktigheten är enorm. Visst det är 25 grader nu istället för 30. Men det bara rinner. Jag orkar ingenting, kan knappt andas. Det bränner i bröstet när jag behöver röra mig mer än 15 meter.
Gick ut för att handla. Såg människor med tröja/jacka?! Är det bara jag som smälter bort?! Kaos
Det är vidrigt.

jag orkar inget. Gick 15 min promenad och höll på att avlida. Blir andfådd direkt. Inte ens hunden gillade det. Han ville hem.
 
Mamma är barnvakt. 3-åringen kom och babblade om att hon ville spela sin favoritlåt och babblade om ”you came”.
Mamma ringde mig och undrade vaddå ”you came”?
Jag: ja men det är ju Kim Wilde såklart! 😆


 
Det är vidrigt.

jag orkar inget. Gick 15 min promenad och höll på att avlida. Blir andfådd direkt. Inte ens hunden gillade det. Han ville hem.

Visste ni att en vanlig dödsorsak förr i tiden var ”svettfeber”. Ganska luddig sjukdom 🦠 men känner nu att jag kanske kommer stryka med i denna. Känns ur en ”positiv synvinkel” som ett stormaktstids-retro sätt att lämna in 😅

Eftersom jag ändå räknat med att lämna in köpte jag fler cancerframkallande kräftor 🦞 😆 #yolo
 
Idag är en sådan dag där jag känner mig så trött och nere. Sambon är i Berlin och jag skulle egentligen på kräftskiva men tackade nej pga noll social ork vilket känns tråkigt. Men jag vet också att när jag är såhär så tål jag inte sociala situationer, hur trevligt man än har så känns det helt onaturligt och utomkroppsligt.

Sambon tyckte jag skulle unna mig sushi hemma så han swishade bidrag till det 😍
 
Alltså jag orkar inte längre.
Luftfuktigheten är enorm. Visst det är 25 grader nu istället för 30. Men det bara rinner. Jag orkar ingenting, kan knappt andas. Det bränner i bröstet när jag behöver röra mig mer än 15 meter.
Gick ut för att handla. Såg människor med tröja/jacka?! Är det bara jag som smälter bort?! Kaos
Nej, du är verkligen inte ensam!!! ❤
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 176
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 466
· Visningar
41 120
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp