Alltså - MORR - jag läste ikapp..... Anklagar du mig för FUSK, va????Du röstade dock EFTER att jag meddelade utfallet i omröstningen. Vill inte va en hater men tror att du är diskad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså - MORR - jag läste ikapp..... Anklagar du mig för FUSK, va????Du röstade dock EFTER att jag meddelade utfallet i omröstningen. Vill inte va en hater men tror att du är diskad!
Lider med dig,den är verkligen skittråkig.E4 är såå tråkig, men snart ska vi svänga av i Markaryd (jag kör inte )
Vaknade av åskan i natt och drömde om att jag hängde med Gill Murray (!) från Scott and Bailey
Det är vidrigt.Alltså jag orkar inte längre.
Luftfuktigheten är enorm. Visst det är 25 grader nu istället för 30. Men det bara rinner. Jag orkar ingenting, kan knappt andas. Det bränner i bröstet när jag behöver röra mig mer än 15 meter.
Gick ut för att handla. Såg människor med tröja/jacka?! Är det bara jag som smälter bort?! Kaos
Ja, jag hoppas på det! Var ursprungligen planerat för 2 år sen, men har blivit ”lite” uppskjutet, så ska bli kul!Åh, lite avis faktiskt! Låter som det kommer vara fantastiskt
Det är vidrigt.
jag orkar inget. Gick 15 min promenad och höll på att avlida. Blir andfådd direkt. Inte ens hunden gillade det. Han ville hem.
Tycker det luktar som den gamla typen av färg man hade i skolan. Typ runda kakor i vit ytterhölje av plastVarför luktar insulin?
Luktar hela tiden.
Måste ju trycka ur en liten sväng varje gång för att få bort bubblor.
Nej, du är verkligen inte ensam!!! ❤Alltså jag orkar inte längre.
Luftfuktigheten är enorm. Visst det är 25 grader nu istället för 30. Men det bara rinner. Jag orkar ingenting, kan knappt andas. Det bränner i bröstet när jag behöver röra mig mer än 15 meter.
Gick ut för att handla. Såg människor med tröja/jacka?! Är det bara jag som smälter bort?! Kaos