Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njuter av äntligen sval sommarkväll på altan och Savage Garden.
Darren Hayes ska på UK turné i vår och spela egna OCH SG-låtar, åh jag måste gå!

--
Sitter i sängen med ett glas vitt, en bok och äter vindruvor och blåbär. Kollar fortfarande dressyren från VM 😅

Men måste komma på nåt att äta (och dricka mer vatten), tyckte gym och jogga var bra i denna luftfuktighet tydligen.
 
Darren Hayes ska på UK turné i vår och spela egna OCH SG-låtar, åh jag måste gå!

--
Sitter i sängen med ett glas vitt, en bok och äter vindruvor och blåbär. Kollar fortfarande dressyren från VM 😅

Men måste komma på nåt att äta (och dricka mer vatten), tyckte gym och jogga var bra i denna luftfuktighet tydligen.
Yes, yes, yes . Var på Savage Gardens sista turné på stopp i UK och det är ett extremt bra minne.
 
Antog precis min grannes utmaning: ”vegetarisk september”.
Han ba ”säg vad du gillar så kommer jag sätta ihop en meny”.

Jag: ”ehh skaldjur, löjrom, ostron, lamm i olika former, råbiff är också gott”

Kaos 😅
 
Alltså vår familj har verkligen samma humor hela högen, och då är barnen 5 resp 7år 🙈
Åkte efter en nedcabbad cab i grannbyn (30km/h).

Vevade ner rutorna och höjde volymen så att de också fick ta del av vår musiksmak som råkade vara denna. Har hört att man ska dela med sig 🤣

Jag hade aldrig hört vad någon spelat bakom min bil oavsett om den var nercabbad eller inte, möjligen vid ett rödljus om jag inte haft på stereon själv, vilket aldrig händer.
 
Alltså vår familj har verkligen samma humor hela högen, och då är barnen 5 resp 7år 🙈
Åkte efter en nedcabbad cab i grannbyn (30km/h).

Vevade ner rutorna och höjde volymen så att de också fick ta del av vår musiksmak som råkade vara denna. Har hört att man ska dela med sig 🤣

Tack O_o
Misstänker att denna har fastnat och kommer att spelas upp på repeat i min hjärna hela natten :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 177
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 481
· Visningar
41 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp