Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Darren Hayes ska på UK turné i vår och spela egna OCH SG-låtar, åh jag måste gå!Njuter av äntligen sval sommarkväll på altan och Savage Garden.
Yes, yes, yes . Var på Savage Gardens sista turné på stopp i UK och det är ett extremt bra minne.Darren Hayes ska på UK turné i vår och spela egna OCH SG-låtar, åh jag måste gå!
--
Sitter i sängen med ett glas vitt, en bok och äter vindruvor och blåbär. Kollar fortfarande dressyren från VM
Men måste komma på nåt att äta (och dricka mer vatten), tyckte gym och jogga var bra i denna luftfuktighet tydligen.
Typ nu.Vet någon när Duplantis hoppar?
Lillefosse firade sin tredjeplats efter han rivit ut sig, men stavhoppet pågår i detta nu.Ah, jag satte på svtplay och de visade någon insvept i en norsk flagga som firade så jag återgick till andra chrome tabbar
skaldjur, löjrom, ostron, lamm i olika former, råbiff är att vara vegetarian by Proxy!Antog precis min grannes utmaning: ”vegetarisk september”.
Han ba ”säg vad du gillar så kommer jag sätta ihop en meny”.
Jag: ”ehh skaldjur, löjrom, ostron, lamm i olika former, råbiff är också gott”
Kaos
Åh, Amsterdam är ju helt fantastiskt Kul du har roligt därAmsterdam får mig på knä.
Ragge festival och gott sälskap.
Kan det bli bättre?
Ja, Amsterdam är fantastisk.Åh, Amsterdam är ju helt fantastiskt Kul du har roligt där
Jag hade aldrig hört vad någon spelat bakom min bil oavsett om den var nercabbad eller inte, möjligen vid ett rödljus om jag inte haft på stereon själv, vilket aldrig händer.Alltså vår familj har verkligen samma humor hela högen, och då är barnen 5 resp 7år
Åkte efter en nedcabbad cab i grannbyn (30km/h).
Vevade ner rutorna och höjde volymen så att de också fick ta del av vår musiksmak som råkade vara denna. Har hört att man ska dela med sig
TackAlltså vår familj har verkligen samma humor hela högen, och då är barnen 5 resp 7år
Åkte efter en nedcabbad cab i grannbyn (30km/h).
Vevade ner rutorna och höjde volymen så att de också fick ta del av vår musiksmak som råkade vara denna. Har hört att man ska dela med sig
Jag kunde inte vara mer enig! Det borde gå at vrida till din meny så det låter mer vego.Antog precis min grannes utmaning: ”vegetarisk september”.
Han ba ”säg vad du gillar så kommer jag sätta ihop en meny”.
Jag: ”ehh skaldjur, löjrom, ostron, lamm i olika former, råbiff är också gott”
Kaos
Undviker den så mycket jag kan.Lider med dig,den är verkligen skittråkig.