Man vet att man haft förjä*la varmt inne när sambon kommer ner i köket först och utbrister: "Du kommer inte tro dina ögon, det är bara 20 grader inne". Oj så skööönt!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om det bara är värmen som är ett arbetsmiljöproblem så är det ju ett högst övergående problem, tänker jag? Några veckor om året?Jobbet är jättekul! Så jag är ledsen när jag inser att det inte funkar med denna extremt dåliga arbetsmiljön, så himla tråkigt!! . De dagar man orkar hela är man (inte bara jag, utan alla i allmänhet) klippt slut. Tänkte förtvivlad att ska det vara såhär får jag sälja min älskade häst. Men nej, jag stannar inte där man låter personalen utsättas för extrem värme (idag var eg värmen inte värst utan fukten så det var fruktansvärt kvavt). Illa när en av säljarna sa i slutet på maj" sååå är det dags att vänja lungorna vid långsam andning igen för att överleva". Galet. Men ja jobbet i sig kommer jag sakna och kollegorna!
Förvisso men man (i alla fall jag och flera med mig) mår riktigt dåligt av värmen. Blir ju fruktansvärt varmt under plåttak utan ventilationsystem (dessutom allt som oftast mycket torr luft så mina ögon har börjat reagera negativt) så är inte så enkelt man kan tro. Frågade en kollega som kämpat i flera år, hur de står ut med detta?! Det gör de inte var svaret. Sen så stryps ju timmarna nu efter sommaren så det är knappt chans till timmar under övriga året...Men om det bara är värmen som är ett arbetsmiljöproblem så är det ju ett högst övergående problem, tänker jag? Några veckor om året?
Det kan jag fixa när jag får hem den, men om du vill se den redan nu så är det en Hängmatta modell Ballerina i färgen "Leaf red & black"...Bild!
Jag orkar inte lyssna på honom.Kollar Nyhetsmorgon. GW. Ord och inga visor!