Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett ex panerade en disktrasa till köksmästaren där han jobbade. De hade väldigt roligt när han skulle skära första tuggan.Man kan panera lax ! (Ja, såklart - man skulle kunna panera en disktrasa också, men förmodligen inte speciellt gott.... ). Vad jag menar, såklart, är att panerad lax blev riktigt gott !
Nu ska jag nog ta mig en glass....
Man kan panera lax ! (Ja, såklart - man skulle kunna panera en disktrasa också, men förmodligen inte speciellt gott.... ). Vad jag menar, såklart, är att panerad lax blev riktigt gott !
Nu ska jag nog ta mig en glass....
Jag klarade inte att läsa inlägget utan att få en bild av en väl hanterad disktrasa som blir kärleksfullt tillagad. Svårt dock att få bort sunkigheten då -Jag brukar vända lax i flingsalt och sesamfrön och sen snabb-steka i riktigt het panna på alla sidor så den är lite röd i mitten. Blir galet gött och inte alls ”sunkigt panerat”. Funkar också fint på tonfisk tycker jag!
Kollar Nyhetsmorgon. GW. Ord och inga visor!
Älskade boken när jag läste den för många år sen! Visste inte att det kommit en serie. Vart går den?Kollar på The time traveller’s wife. Såg filmen för hundra år sen och minns att jag gillade idéen men inte själva filmen - har inte läst boken.
Serien känns väldigt lovande efter första avsnittet!