Jag gillar Biblio men det är långt ifrån samma utbud som t.ex Storytel.Det är en app. Med ungefär samma innehåll som de andra ställena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar Biblio men det är långt ifrån samma utbud som t.ex Storytel.Det är en app. Med ungefär samma innehåll som de andra ställena.
Kanske beror på vad man är intresserad av. Alla mina böcker jag letat efter finns där.Jag gillar Biblio men det är långt ifrån samma utbud som t.ex Storytel.
Jag försökte med en bunt helt vanliga författare, flera svenska och fick aldrig fram någon av dom så jag tröttnade. Plus att den är rätt jobbig att använda men som reserv fungerar den bra. Mycket tacksam att den faktiskt finns ändå!Kanske beror på vad man är intresserad av. Alla mina böcker jag letat efter finns där.
Har det legat nere?Äntligen är buke uppe igen!
/beroende
I mååånga timmar!Har det legat nere?![]()
Ja kom inte in på hela dan igårI mååånga timmar!
Hon oss finns det inte längre. Vi har ett jättefint bibliotek på alla sätt och vis, men budgeten tillåter inte längre att de kan erbjuda e-böcker...Jag försökte med en bunt helt vanliga författare, flera svenska och fick aldrig fram någon av dom så jag tröttnade. Plus att den är rätt jobbig att använda men som reserv fungerar den bra. Mycket tacksam att den faktiskt finns ändå!