Vad gör vi? Del CCXII

Kanske beror på vad man är intresserad av. Alla mina böcker jag letat efter finns där.
Jag försökte med en bunt helt vanliga författare, flera svenska och fick aldrig fram någon av dom så jag tröttnade. Plus att den är rätt jobbig att använda men som reserv fungerar den bra. Mycket tacksam att den faktiskt finns ändå!

Jag är så trött, arg och ledsen att jag bara vill stänga ner, har absolut ingen ork kvar. Fy fan hur folk har mage att utnyttja att man inte är på plats, inte blev det bättre av att jag glömt alla mina mediciner och mat jag plockat ihop så nu ligger det bara och ruttnar 75 mil härifrån. Det ser förjävligt ut här nere, bara att åka och köpa sopsäckar och tömma allt som är kvar efter råttornas framfart, både två- och fyrbenta. 😭

Ska försöka hålla mig från att veva med kryckorna i morgon, men hittar jag mina saker får polisen hämta mig. 🤬

Vaken en stund med Marodören innan sambon ska upp. Sen blir det en lång dag med bara Marodören och mig. Ska nog försöka hitta på nått.

Vaknade genomsvettig. Det är helt plötsligt så varmt där jag sover.
Ska försöka somna om.
Lönen har trillat in. Trevligt som alltid.

Vaknade strax innan 05:00 och tog ut hästarna. De låg och sov båda två när jag kom. De var lite så där sömngrynkorviga och matchade min morgontrötthet lite mer. Hundarna däremot hade livets rejs runt stallet som sen fortsatte inne för fulla muggar så att mattor etc låg som ihopkorvade trasor mot väggarna. 😅 Hur piggelin som helst.
Nu ska vi sova vidare. 😍

Jag försökte med en bunt helt vanliga författare, flera svenska och fick aldrig fram någon av dom så jag tröttnade. Plus att den är rätt jobbig att använda men som reserv fungerar den bra. Mycket tacksam att den faktiskt finns ändå!
Hon oss finns det inte längre. Vi har ett jättefint bibliotek på alla sätt och vis, men budgeten tillåter inte längre att de kan erbjuda e-böcker... :(

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 501
Senast: manda
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 775
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 642
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 818
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka