Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh syrenerTar en kaffepaus med lite nostalgimusik (Veronica Maggio anno 2011, jösses) och funderade just på varför arbetsdagen känns så lång. Sen kom jag på att jag faktiskt började 1,5 timme tidigt för att vara med på ett frukostseminarium, så det är kanske inte så konstigt trots allt. Det borde betyda att jag med gott samvete kan stänga igen jobbdatorn om sisådär en halvtimmeHar en sjujäkla fredagskänsla och känner mig lite sådär allmänt taggad på livet, mycket tack vare att jag gick förbi en syrénbuske i full blom på lunchen och hittade årets första icke-importerade jordgubbar i affären
Jag blev så till mig att jag plockade med mig en flaska bubbel på väg ut ur affären (fast jag betalade för den alltså
), den ser jag fram emot att öppna om ett par timmar!
Åh mjukglassLunchat med kollega/vän och hennes jättegoa döttrar. Sushi såklart.
Sen årets första mjukglass.
Visa bifogad fil 166418
Nej det var chokladströssel.Åh mjukglasslakritsströssel på?
![]()
Det var så himla mörkt så var svårt å seNej det var chokladströssel.
Jag förstår verkligen att väntan är olidlig. Men försök att tänka att det dröjer för att de inte tror att det är så allvarligt.Fått tid för 24 timmars ekg i juni. Känns långt att vänta. Men skönt på ett sätt att ha en tidpunkt att förhålla sig till.
Jag förstår det. Väljer sötlakrits om det finns men nu fanns det bara saltlakrits och då är choklad ett tidigt val.Det var så himla mörkt så var svårt å selåter himla gott det med!
![]()
Jag förstår verkligen att väntan är olidlig. Men försök att tänka att det dröjer för att de inte tror att det är så allvarligt.
När det är allvarligt (eller att man tror att det är allvarligt) går det fort.
Man kan alltid ringa och meddela att man kan ta återbud med kort varsel (om du kan det). Det är alltid skönt att ha några att kunna ringa in vid återbud!
Ta hand om dig![]()