Ja tjata om det brukar de vara duktiga på. Men det hjälpte inte mig jag ledsnade på att öppna breven och blandade ihop datumen.Fick mejl om att det var dags att besikta bilen, jag har till siste januari på mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tjata om det brukar de vara duktiga på. Men det hjälpte inte mig jag ledsnade på att öppna breven och blandade ihop datumen.Fick mejl om att det var dags att besikta bilen, jag har till siste januari på mig
Läraren har inte vaknat än, det kommer nog under dagenHrm.... Jag måste registrera mig själv på min nya kurs mellan den 22 (alltså idag) och den 29 augusti - annars blir jag utkickad ur kursen . Jättenöjd med mig själv att jag hade kommit ihåg detta nu på morgonen, men så finns det såklart ingen registrera-knapp på min sida.... Jag har haft den aktuella kursen bland mina kurser på lärplattformen ett bra tag nu. Kommer knappen att komma under dagen??
Hrm.... Jag måste registrera mig själv på min nya kurs mellan den 22 (alltså idag) och den 29 augusti - annars blir jag utkickad ur kursen . Jättenöjd med mig själv att jag hade kommit ihåg detta nu på morgonen, men så finns det såklart ingen registrera-knapp på min sida.... Jag har haft den aktuella kursen bland mina kurser på lärplattformen ett bra tag nu. Kommer knappen att komma under dagen??
De (Umeå) visar att man ska registrera i lärplattformen....Är du säker på att du inte ska registrera i Ladok?
Med största sannolikhet kommer den under dagen. Den måste kanske läggas till manuellt och än har ju folk inte börjat jobba.Hrm.... Jag måste registrera mig själv på min nya kurs mellan den 22 (alltså idag) och den 29 augusti - annars blir jag utkickad ur kursen . Jättenöjd med mig själv att jag hade kommit ihåg detta nu på morgonen, men så finns det såklart ingen registrera-knapp på min sida.... Jag har haft den aktuella kursen bland mina kurser på lärplattformen ett bra tag nu. Kommer knappen att komma under dagen??