Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ätit för mycket Japp. :cautious:
Har även plockat fram ridgrejerna :love: och går mest runt och undrar om man inte får sova snart så det kan bli morgon såjag kan få åka till ridskolan :o

Hostar fortfarande lite slem och snorar lite men känner mig superpigg och tog en jättekort superlugn joggingrunda. Även om jag tyckte pulsen låg yttepytte lite högre än vad det borde göra kände jag inget alls efter och kunde vara igång och greja med matlådor osv. Så borde vara ok att rida i morgon. :up:
 
Jag har gett upp! Gjorde framsteg men resultaten är värre än innan. Försökte göra de andra grejerna på listan (som inte var särskilt svåra) men då saknas filen som behövs. Den ligger inte på online servern, jag vet inte vad den har skapats från för den kod filen finns inte och de har inte skickat filen till mig med med några test zip filer heller :yuck: Noll kommentarer från den andra programmeraren i koden heller så man får spendera multum med tid att läsa igenom koden rad för rad för att veta vad han gjort. Klockan är efter 1, orka.

Som tillägg har min chef för mitt heltids jobb fått för sig att jag borde gå in till jobbet i morgon. Jag har semester till den 29:e. Anledningen är att 1) då kan jag vara säker på att jag får ett skrivbord när de flyttar vårt kontor (frågade varför jag måste vara där för det? Det är väl bara att ge mig ett och mina grejer är inlåsta i klassrummet, där jag också har ett skrivbord, eller har post its på dem), 2) för att vår ägare kommer (hon har aldrig sagt hej eller någonsin brytt sig om lärarna är där så det är enbart för hans egen skull och förra året jobbade vid med noll resurser och betalade för det mesta själva så varför skulle jag bry mig om henne?).

Redan sur på chefen över all stress han hjälper till med att orsaka för att han tar korkade beslut.
 
Idag mysmaraton i sängen! :heart
F465B059-6DC4-42EA-AE3F-272306003829.webp
 
Händelser vid en sjö i Sverige alldeles nyss...

Vi sitter och myser på verandan i solnedgången.
På sjön puttrar en liten öppen båt förbi, med två personer i.

Titta! säger den ena i båten. Där är det en hund, nej föresten det är två!!
Undrar vad det är för ras?
Det ser ut som Berner Sennen, säger den andra.
Jaaa du, säger den förste, det är nog Berner Sennen.
Båten puttrar vidare...


Det Är två Drentsche Patrijshond FÖR BÖVELEN :rage::rage::rage: :cry::heart

Förtydligande:

Berner Sennen
1661104196992.png


bild på Drent i nästa inlägg...
 
Hundvakt under en vecka då matten är utomlands.

Hunden anser att jag är alldeles för långsam och att vi ska åka till stall NU!

Att vi ska vänta in stallkamrat är oväsentligt 😜
Sagda hund var dessutom frustrerad över att inte få jaga katterna i stallet, pussa på hästarna samt att hon höll på att svälta ihjäl då maten var 45 minuter sen!

Nu hänger hon i knäet på mig och är ganska nöjd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 175
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 443
· Visningar
40 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp