Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittills en bra dag. Kommer antagligen bli katastrof bara för att jag skrev så :cautious:

Sov gott med en synnerligen kärvänlig katt. Fick till slut säga till henne att sluta pussas :rofl: Efter frukost åkte jag och dottern till stallet. Hon red koncentrerat och ponnyn var nöjd med lite svalare väder.
På secondhand-affären hittade vi flera bra saker: två par skor, två par jeans, två toppar, ett linne, tre tröjor, en kofta och en bikini. Hela 268 kronor!
Nu ska jag göra en knäckig bananpaj och sen antingen sola eller duscha.

20220821_112148.webp
 
mångamångamånga fula ord. Svullnaden har börjat gå ner lite, men jag lever fortfarande på citodon och ipren. Är helt snurrig och somnar av citodonet + mår dessutom illa som sjutton. Måste dessutom tvätta idag. Men det blir minimum. En matta som katten rumpat sig på och några trosor/t-shirts. Två maskiner och sedan är det mer än nog.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 175
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 763
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 450
· Visningar
40 675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp