Vad gör vi CLX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Modest
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 76 684
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittills en bra dag. Kommer antagligen bli katastrof bara för att jag skrev så :cautious:

Sov gott med en synnerligen kärvänlig katt. Fick till slut säga till henne att sluta pussas :rofl: Efter frukost åkte jag och dottern till stallet. Hon red koncentrerat och ponnyn var nöjd med lite svalare väder.
På secondhand-affären hittade vi flera bra saker: två par skor, två par jeans, två toppar, ett linne, tre tröjor, en kofta och en bikini. Hela 268 kronor!
Nu ska jag göra en knäckig bananpaj och sen antingen sola eller duscha.

20220821_112148.webp

mångamångamånga fula ord. Svullnaden har börjat gå ner lite, men jag lever fortfarande på citodon och ipren. Är helt snurrig och somnar av citodonet + mår dessutom illa som sjutton. Måste dessutom tvätta idag. Men det blir minimum. En matta som katten rumpat sig på och några trosor/t-shirts. Två maskiner och sedan är det mer än nog.

Lyssnar på musik, dricker kaffe och försöker få minsta barnet att sova. Städ- och tvättdag står på schemat då sommarlovet är slut för barnen imorgon. Tonåringen börjar visserligen först på tisdag men han ska gå riskettan imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 225
Senast: Kakis
·
Tjatter Jag gillar känslan när man kliver in på ett nystädat lite fånigt hotellrum Och även om jag älskar att kliva in i vårt hem så skulle...
Svar
4
· Visningar
323
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 309
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 26 27 28
Svar
545
· Visningar
22 877
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka