Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså vår familj har verkligen samma humor hela högen, och då är barnen 5 resp 7år 🙈
Åkte efter en nedcabbad cab i grannbyn (30km/h).

Vevade ner rutorna och höjde volymen så att de också fick ta del av vår musiksmak som råkade vara denna. Har hört att man ska dela med sig 🤣
Tack O_o
Misstänker att denna har fastnat och kommer att spelas upp på repeat i min hjärna hela natten :arghh:
Det har hänt att jag har gått och nynnat på den på studiebesök med jobbet. 🙈🤣
Kollegerna förstod inte alls humorn i det hela 🤣
 
r inte. Får bryta och gå hem. Skit när man behöver lön men kan inte stå i kassan och må illa pga arbetsmiljön

Jag ser att bara halva posten kom med :cautious: och jag har inte ork att ga tillbaka och se till att allt ar kopierat. (Hander det for er andra ocksa? att inte allt kommer med nar ni clickar pa "citera"?) MEN jag tankte bara saga att jag trodde att du verkligen gillade jobbet som kasorska?

Regnade en del i morse och jag tyckte väl att det kändes lite fuktigt i luften idag..

Visa bifogad fil 98235

Samma luftfuktighet som Florida har fran mitten pa Juni tills slutet pa September ... med runt 30*C pa natterna. Det ar ju helt klart inte sarskilt kul nar AC'n gar sonder.
 
Alltså vår familj har verkligen samma humor hela högen, och då är barnen 5 resp 7år 🙈
Åkte efter en nedcabbad cab i grannbyn (30km/h).

Vevade ner rutorna och höjde volymen så att de också fick ta del av vår musiksmak som råkade vara denna. Har hört att man ska dela med sig 🤣

Det har hänt att jag har gått och nynnat på den på studiebesök med jobbet. 🙈🤣
Kollegerna förstod inte alls humorn i det hela 🤣

Jag har just skickat den till sonen, som har en liten glutt som tycker att det bara ar allmant jobbigt att avbryta det man gor for att ga pa toa. :p (Det tyckte jag ocksa till en betydligt hogre alder an 3 ar). Sonen tillhor den musikaliska sortens manniskor (helt klart sa vanslaktas han!) sa den lar sitta i extra lange.:devil:
 
😫 vaknade 03 av en mardröm, hjärtklappning och anfådd, tog en stund innan jag somnade om, vid fem väckte Ville mig för att han behövde gå ut och kissa. Vid halv sju gick maken upp för att han ska golfa. Jag tänker att nu ska jag sova, hinner nästan slumra till, vaknar av konstiga ljud vid fönstret och kliver upp för att titta och möter en ekorre på väg in. 😳😂 Så nu har jag gett upp det där med att sova tror jag.
 
Ugh. Vaknade med bultande hjärta, rusande tankar, stel i kroppen och huvudvärk. Försöker lugna mig med att jag förmodligen inte har diverse åkommor utan bara rejäl ångest. Går igenom tuffa saker i livet just nu, så det är nog en rimlig diagnos.

Nu ska jag sätta mig och göra naglarna. Det brukar ta ett par timmar så förhoppningvis får hjärnan vila lite då.
 
Jag ser att bara halva posten kom med :cautious: och jag har inte ork att ga tillbaka och se till att allt ar kopierat. (Hander det for er andra ocksa? att inte allt kommer med nar ni clickar pa "citera"?) MEN jag tankte bara saga att jag trodde att du verkligen gillade jobbet som kasorska?



Samma luftfuktighet som Florida har fran mitten pa Juni tills slutet pa September ... med runt 30*C pa natterna. Det ar ju helt klart inte sarskilt kul nar AC'n gar sonder.
Jobbet är jättekul! Så jag är ledsen när jag inser att det inte funkar med denna extremt dåliga arbetsmiljön, så himla tråkigt!! :(. De dagar man orkar hela är man (inte bara jag, utan alla i allmänhet) klippt slut. Tänkte förtvivlad att ska det vara såhär får jag sälja min älskade häst. Men nej, jag stannar inte där man låter personalen utsättas för extrem värme (idag var eg värmen inte värst utan fukten så det var fruktansvärt kvavt). Illa när en av säljarna sa i slutet på maj" sååå är det dags att vänja lungorna vid långsam andning igen för att överleva". Galet. Men ja jobbet i sig kommer jag sakna och kollegorna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 176
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 465
· Visningar
41 120

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp