Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambon berättade nyss att han aldrig sett Beetlejuice. :cautious:O_o

Filmkväll med popcorn på g, för det går inte att han aldrig sett en av de mest bisarra komedier som världen någonsin skådat. Och jag kan ju se om den för 15:e gången, jag är ju inte svårövertalad då den är en av mina favoritfilmer. :angel:
 
Vad är snällt mot tand och inflammation? Nej, jag ska inte beställa från Burger King trots vild längtan efter fett och socker och salt. BS ligger på 2.9 så jag måste få i mig något. Tomat och mozzarella sallad, grekisk sallad, resterna efter grytan som ligger i kylen. Tsatsiki och någonting. Tandvärken är tillbaka igen så är inte sugen på att äta något egentligen, men, men.
 
Vad är snällt mot tand och inflammation? Nej, jag ska inte beställa från Burger King trots vild längtan efter fett och socker och salt. BS ligger på 2.9 så jag måste få i mig något. Tomat och mozzarella sallad, grekisk sallad, resterna efter grytan som ligger i kylen. Tsatsiki och någonting. Tandvärken är tillbaka igen så är inte sugen på att äta något egentligen, men, men.

Soppa är ju ofta okej när man har ont i munnen. Gazpacho kanske? Annars skulle jag satsa på tomaten och mozzarellan. Det är ju rätt lättuggat.

Hur blev detta till @myzzan? Det skulle bli ett svar till @MJLee
 
Typ ett måste i frysen med vattenmelonsorbet och mango/passionsfruktsorbet dagar som dessa! 😍😋, idag har det ju varit olidligt och vara inne; sambon höll på att storkna när han kom innanför dörren och slängde av sig alla kläder utom kallingarna 😅. Det blir hämtmat ikväll; i helsike heller att vi startar spisen idag 🥵. *Hoppas, hoppas, hoppas på åska (inte toknära dock) och regn ikväll och att det verkligen rensar ur luften*.
 
Tagit helgen efter två bra dagar med eleverna och jobbet i allmänhet. Blev nästan två timmar AW på caféet med en del av kollegorna.
Fuskade och köpte en cheesecake som jag egentligen inte skulle äta men tänker att det kan vara bra att kunna ändra sig.😉

19A8CA91-07F1-4BB4-BB5B-965389C2B45B.webp
 
Har avslutat jobbet och tänkte ta en promenad, men i samma stund som jag tänkte den tanken började det fullständigt hällregna utanför fönstret. Jag tar det som ett tecken från universum, häller upp ett glas rött och kryper lite längre ner under filten istället 😊
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 174
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 429
· Visningar
40 109
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp