Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg det för längesedan, tyckte det var kul! Tog en diagnos före båda lagen en gång Vet du om det är nya avsnitt?Norskt program. Amatör lag tävlarot läkarlag i att ställa rätt diagnos på patienter. Roligare än det låter
/tanten, tvingad till TV-tittande i sjuksängen
Jag tycker du ska åka till akuten, det låter alvarligt med minnesförlusten!Känns som jag verkligen behöver något sött i natt, men jag min idiot har ätit upp all sorbet Har nu en stor bula över vänster öga. Kanske ska ta bussen till ICA (ok en busstation) och inte gå dit och handla sorbet. Känner mig fortfarande yr och mår illa och bs på väg ner. Så nej, det sista jag vill göra är att laga mat.
Nu låter jag som en fruktansvärd hypokondriker och skäms otroligt, men kan det möjligtvis vara en mycket mild hjärnskakning? Eftersom jag inte kommer ihåg hur jag kom tillbaka till sängen igen.
Jag är bara på andra säsongen Tycker den är superbra, men lite för seg emellanåt så hade svårt att kolla längre när jag bara kunde kolla på paddan. Men nu när jag får upp det på tvn är det enklare, för då kan jag lösa sudoku eller kolla lite på buke emellanåt med Fullt medveten om att det inte är helt historiskt korrekt, men ändå intressant att se vissa historiska skeenden gestaltade!Åh The Crown, älskar älskar den serien!!! Även visuellt en fröjd för sinnena. Kollade så mycket på första säsongen att jag nästan blev lite allergisk
Skynda skynda, säsong 5 kommer i November och då får vi starta en Buketråd!Jag är bara på andra säsongen Tycker den är superbra, men lite för seg emellanåt så hade svårt att kolla längre när jag bara kunde kolla på paddan. Men nu när jag får upp det på tvn är det enklare, för då kan jag lösa sudoku eller kolla lite på buke emellanåt med Fullt medveten om att det inte är helt historiskt korrekt, men ändå intressant att se vissa historiska skeenden gestaltade!
Tack för er omtänksamhet ni som var ledsna, men så farligt var det inte. Blev inte så mycket målat heller men jag bortade och oljade allt ändträ runt huset i alla fall.Slöar framför dressyren på TV. Gjorde nyss misstager att fråga sambon vad han hade för planer så nu ska vi visst måla fönster...
Jag skulle vilja ha en buketråd om The Walking Dead men det verkar inte riktigt vara en serie som är populär härSkynda skynda, säsong 5 kommer i November och då får vi starta en Buketråd!
Ser fram emot säsong 3, för då kommer min favoritskådespelerska in Helena Bonham CarterSkynda skynda, säsong 5 kommer i November och då får vi starta en Buketråd!
Min hjärna insisterade på att ordet "salu" i ett inlägg av dig såklart måste vara en förkortning för 'saluki'Sitter i soffan efter en bra dag. Förstår dock inte hur jag ska klara av att somna i tid eftersom jag sov några timmar i eftermiddags... Men men. Det blir kanske bra på något vis ändå. Sitter nu och kollar på kameror till salu. Lite beslutsångest, för det är inte direkt så billigt att man kan köpa alla och testa vilken man gillar mest