Låter som att du beskriver mig
Betyder det att jag är gullig när jag gör det?
Jag ser inte mig sjalv som direkt gullig nar jag gor det ... jag ser mer mina scuba diver intruktorers min av total failure.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som att du beskriver mig
Betyder det att jag är gullig när jag gör det?
Det finns inget värre än när folk säger så!På jobb. dags att kickstarta denna veckan. Söndagen tillbringades i soffan hela dagen både jag och sambon var trötta. Varit några intensiva dagar under helgen.
Skönt med måndag och rutiner igen
Säger vad?Det finns inget värre än när folk säger så!
Att det är skönt med jobb och rutiner.Säger vad?
Fast visst kan man tycka så? Jag ÄLSKAR (såklart) att vara ledig. Men efter nästan 7 veckor längtar jag ändå lite tillbaka till jobb, kollegor, osv. Och visst kan man ha rutiner också som ledig, men det är för mig inte riktigt samma sak. Jag skulle inte vilja vara ledig hela tiden. Tror inte att jag blir någon bra pensionär....Att det är skönt med jobb och rutiner.
Vill man kan man ju ha rutiner även när man är ledig.
Att det är skönt med jobb och rutiner.
Jag tänker att det är variationen mellan en vardag där externa krav sätter rutinerna och de dagar där man själv får sätta nivån på kraven som är det ”sköna”. Och så får man göra en massa nytta för andra människor och samtidigt få betalt för det så att man får råd att bo och leva!Att det är skönt med jobb och rutiner.
Men du schysst....Hjälp. Min hjärna tyckte det var fullt rimligt att så fort jag slog upp ögonen dra igång med ALL THE SMALL THIIIINGS på högsta volym. Kan inte få bort låthelvetet.
Hatar inte direkt låten, den är väl okej, men alltså när man inte väljer själv, är svintrött och låten är lite störig och på så hög volym i hjärnan är det asstörigt...
Nana nanana na na na nana...
Men du schysst....
vafasen tror du jag började nynna på nu?