Vad gör vi CLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjälp. Min hjärna tyckte det var fullt rimligt att så fort jag slog upp ögonen dra igång med ALL THE SMALL THIIIINGS på högsta volym. Kan inte få bort låthelvetet.
Hatar inte direkt låten, den är väl okej, men alltså när man inte väljer själv, är svintrött och låten är lite störig och på så hög volym i hjärnan är det asstörigt...

Nana nanana na na na nana... :arghh:
fetchimage.jpeg.webp

Hrrm.. :angel:
 
Blir så irriterad på folk som beställer en himla massa skit på stora jäkla pallar och inte märker paketet överhuvudtaget med vem den ska till. :cautious: Jag ägnar varje vecka flera arbetstimmar åt att bara jaga och fråga runt vem som beställt grejer och jag blir fan tokig.

Snart börjar jag skänka bort eller sälja de saker de inte märker. Någon som vill ha en 89kg tryckpress?
 
Ingen kan säga att inte E från hemvården, har humor. Hen kom inklivande och frågade om jag har några planer för dagen, det ska vara sol och fint väder hela dagen. När jag nu sitter och tittar ut från rumsfönstret är det blåsvarta tjocka moln och visserligen sol. Men jag tror INTE E ska söka jobb på SMHI... eller också är det vad hen ska. Jag funderar på att söka jobb där själv, det är ju bara att dra en lott ur "väderhatten". För titta ut, behöver man ju inte.
😃
 
Hämtat mig lunch! Ungarna äter frukost 😂 Dom börjar skolan i mitten av nästa vecka så sommarlovet är inte riktigt slut än.

Jag jobbar på tills matleveransen från Coop kommit. Efter det tänkte jag ta lunchrast och ta en promenad/cykeltur med ungar och hundar :)
 
Mår lite dåligt efter roadtrip runt byn och inser att 90% av alla gamla gårdar har försetts med fruktansvärda aluminiumfönster med i bästa fall aluminiumpinnar till fejkspröjs, tjocka karmar och döda floatglas. I’m dead inside 🥹
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 866
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 127
Senast: Gunnar
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 590
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp