Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker på det varje gång jag ser nåt sånt Det är någon bil som har den där blåa färgen på en detalj på navkapslarna och jag tänker alltid; är det plast, eller ska det vara så?Alltså. Jag skulle ta en sak ur frysen och märkte att det blå på hyllor/lådor gick att ta bort och det under var grått. Bara jag som kom att tänka på en riktig bukeklassiker?
Visa bifogad fil 97166
Jag har bott här sedan april, upptäckte det nyss. Trodde att det skulle vara såTänker på det varje gång jag ser nåt sånt Det är någon bil som har den där blåa färgen på en detalj på navkapslarna och jag tänker alltid; är det plast, eller ska det vara så?
Ja men faktiskt! Det är det minsta man kan begära!Funderar på att bege mig ut i vida världen och skaffa choklad. Tycker egentligen någon annan skulle kunna göra det åt mig men det verkar inte erbjudas
Ja, jag är TRÖTT och jag läste mOnsterdelar flera, flera gånger innan jag såg vad det faktiskt stod.....Fastnade i klippning av mönsterdelar när jag gick upp i morse. "Skulle bara" innan jag åt frukost. Upptäckte precis att jag är hungrig och kaffesugen. Måste. ha. kaffe. NU!
Åh vet ju att du finns i mina krokar men kom plötsligt att tänka på en riktig skivbutik som fanns i stan (Norrköping) Sound The light; minns du ? Där handlade jag ofta cd-singlar när det kom nya bra låtarCD är fortfarande ett överlägset sätt att lyssna på musik.
/Dinosaurie som är CDONs enda kund förmodligen som fortfarande beställer det som butiken skapades för
Ja jag tycker det! I ett fungerande samhälle. Men det får man visst inte säga i det här landet längre!Ja men faktiskt! Det är det minsta man kan begära!
Wow - hur har du lyckats undgå det ?!Jag har aldrig sett en livs levande orm i frihet
Wow - HELT magiskt....Satt och läste deckare när jag funderade på vad som lyste så märkligt utanför. Gick ut och möttes av denna vy
Visa bifogad fil 97168
Wow - HELT magiskt....
Ser dåligt och går med blindkäpp?Wow - hur har du lyckats undgå det ?!
Helt rätt! På måndag gills det!Sagt till mig själv att jag måste sluta småäta på kvällarna, chips och sånt. Men jag kan ju inte kasta dem… så lika bra att äta upp dem, eller hur? Och man brukar ju börja sitt nya liv en måndag så att…