Dom har ägg, men äggen kläcks i magen och de levande ungarna ploppar ut.Hur tänker du att de annars gör? (OBS ej drygt menat)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom har ägg, men äggen kläcks i magen och de levande ungarna ploppar ut.Hur tänker du att de annars gör? (OBS ej drygt menat)
Som om ormar inte är obehagliga nog!Dom har ägg, men äggen kläcks i magen och de levande ungarna ploppar ut.
Min dotter delar din bild. Mina övertygande lovord om ormens skönhet tog inte. Men jag föreslog nu att på rekommendation av @åke att hon skulle köra med ormen som passagerare när hon åker hemåt och släppa av närmare stan. Tog inte heller.Som om ormar inte är obehagliga nog!
Jag har aldrig sett en livs levande orm i frihet och tror att jag hade dött om jag gjort det så jag förstår din tös! Hade definitivt inte fått snålåka med mig heller!!!Min dotter delar din bild. Mina övertygande lovord om ormens skönhet tog inte. Men jag föreslog nu att på rekommendation av @åke att hon skulle köra med ormen som passagerare när hon åker hemåt och släppa av närmare stan. Tog inte heller.
Minst sagt!!Det blir väl fullt där sedan också
Utmärkt lördagsgöra tycker jag!@Asko
Jag skapar nu spellista och tar bort bokmärken..... Känns som om det kanske var dags nu Ett bra sätt att tillbringa en slappelördag på känner jag!
Till det en mugg te i "kylan" och en knäckemacka med ost som strax är uppäten! Vildhunden ligger utslagen bredvid mig och snarkar ljudligt, han var ovanligt lydig i skogen, måste ha tagit på krafterna att göra mig till viljes!
Grannens hund gör det hon gör bäst- skäller och ylar. Hennes skarpa röst ger mig skallevärk så hoppas grannen snart kommer hem, innan värken verkligen har satt sig.
Whaaaat, det visste jag inte! Vad cooltGooglade och har förstått att det ser ut som att de gör det, men att det är äggen som bärs inuti ormen och de spricker när de ska läggas.
Denna fina orm har nu med sin envishet lett till folkbildning!Whaaaat, det visste jag inte! Vad coolt
Tänkte detsamma, tveksamtJag undrar hur jag kommer tas emot av katten .... överlever jag??
Rapport kommer.Tänkte detsamma, tveksamt