Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller ännu enklare, använd premium kontot på datorn också!Insåg i dag att jag faktiskt är inloggad på Youtube på datorn, fast med ett annat konto, gratisvarianten. Så många frågor dyker upp liksom.
Och med tanke på hur glömsk jag är har jag ingen aning om hur jag ska besvara dem! Men jag kanske ska viga lördagen åt att bygga mig en spellista på datorns Youtubekonto av alla mina flikar?!
Nä verkligen inte...gäller det mesta av deras produkter. Och svindyrt också.Har festat loss på en kopp te.
Tyvärr har de bara kung Markatta.
Gillar idén men det är verkligen inte gott
Jag kan inte mitt lösenord längre...Eller ännu enklare, använd premium kontot på datorn också!
Gå in på mobilen eller var du har ditt premium konto och byt lösenordJag kan inte mitt lösenord längre...
Ja jag veeet, men jag vet inte hur man gör...Gå in på mobilen eller var du har ditt premium konto och byt lösenord
Klicka inställningar kanskeJa jag veeet, men jag vet inte hur man gör...
Ja, jag har tänkt det och så har jag inte riktigt kommit rätt och så... har jag struntat i det och tänkt att shit pomfritt, tänkt om det blir kaos och jag inte kommer in igen! Då har jag ingen musik mer men får betala för ett konto i evigheter som jag inte kommer in på :PKlicka inställningar kanske
Wow så fin den är!Ut och fixa tappsko inför nästa ritt och då hittades ny jättefin hyresgäst i stallet. Blev vänligt men bestämt vräkt till skogen.
Visa bifogad fil 97139
Hittade dock inget med "min" flagga på så det kanske får vara. Det blir väl fullt där sedan ocksåHar kollat runt i parken, vet inte riktigt om det var värt 300 kr i entréavgift men har åtminstone sett utbudet nu. Kanske äter något där sen.
Men nu väntar jag vid målgången för paraden. Blev bra med tiden med att kolla runt i parken först så vet jag vad som finns där.
Men människa, jag kan shoppa fler saker! Skriv en lista!Har festat loss på en kopp te.
Tyvärr har de bara kung Markatta.
Gillar idén men det är verkligen inte gott