Dags att starta sista dagen av fair. I dag SKA jag hinna fa mig en breakfast burrito ... innan jag kalasar pa curly fries och elephant ears.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, fick ni det nu?!...och där kom regnet. Blir ingen eftermiddagspromenad - det regnar och blåser ordentligt. Men vi hann iaf med en promenad i förmiddags och en fika på balkongen nyss
Huggorm tillbaka i stallet. Får prova att gå iväg lite längre.Ut och fixa tappsko inför nästa ritt och då hittades ny jättefin hyresgäst i stallet. Blev vänligt men bestämt vräkt till skogen.
Visa bifogad fil 97139
Men den är så himla vacker! La ut den på ängen på andra sidan diket mot slottet, så kanske den håller sig där.Huggorm tillbaka i stallet. Får prova att gå iväg lite längre.
Kanske sightseeing på youtube? Jag var precis på en rundtur i Canterbury.Rastlös. Ingen bra kombo med att vara orkeslös
Har du strö i någon box som inte används? Dom kan lägga ägg på de mest konstiga ställen. Jag hade i potatislandet för något år sedanHuggorm tillbaka i stallet. Får prova att gå iväg lite längre.
Du måste flytta den 5-7 km om den inte ska komma tillbaka. Påstår dom som kan.Huggorm tillbaka i stallet. Får prova att gå iväg lite längre.
Ja , boxarna används bara sporadiskt men nästan dagligen ändå nu på sommaren. Får se om den tar sig tillbaka igen.Har du strö i någon box som inte används? Dom kan lägga ägg på de mest konstiga ställen. Jag hade i potatislandet för något år sedan
Om de har rätt så förslår inte mina 800 meter över diket särskilt.Du måste flytta den 5-7 km om den inte ska komma tillbaka. Påstår dom som kan.
Lägger huggormar ägg ens?Har du strö i någon box som inte används? Dom kan lägga ägg på de mest konstiga ställen. Jag hade i potatislandet för något år sedan
Tydligen rör dom sig 3 km runt området dom är födda i. Därför måste man flytta dom längre.Om de har rätt så förslår inte mina 800 meter över diket särskilt.
Hur tänker du att de annars gör? (OBS ej drygt menat)Lägger huggormar ägg ens?
Fel på mitt minne, det är snokar som lägger ägg. Huggormen gör det inte, sorry!Lägger huggormar ägg ens?
Föder levande ungar.Hur tänker du att de annars gör? (OBS ej drygt menat)
Googlade och har förstått att det ser ut som att de gör det, men att det är äggen som bärs inuti ormen och de spricker när de ska läggas.Föder levande ungar.