Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som ägaren till hästen jag sköter om ibland…Visa bifogad fil 97158
Åt upp på ca 0,5 sekunder.
Och så hoppade hon ned och gick iväg.
Jag är så, så älskad.
Nåja, hon lägger sig i mitt knä för att bli klappad också.Som ägaren till hästen jag sköter om ibland…
Jag: Han verkar ju i alla fall bli glad när jag kommer!
Hon: Det är bara för du ger honom mat.
Tack
Googlar du kålblad och medicin kommer mycket lustigt upp. Evidensen är dock tveksamWhat the... Fick upp reklam med den där sedvanliga "du kommer inte att tro vad som ..." men det fanns två foton varav en av ett par fötter väl invirade i kålblad?? Med ett par gummisnoddar för att hålla dem kvar
Mycket får man se ..
På tal om det pratar kortläsaren på macken svenska med mig om jag använder mitt svenska kort! Jag blev orimligt paff och förtjust när jag upptäckte det! Teknikens under!Ställde just om språket på min dvd-spelare till svenska, den har ”pratat” franska i cirka ett år
I morse fick våra katter frukost klockan 8. De riktigt längtar till nästa måndag då vår semester är slut och de får mat vid fem på morgonen igen. För att inte tala om när vi är borta och de inte får mat vid typ 13-15 tiden hemska tanke. Matte säger att det är inget synd om dem. De har torrfoder. det räcker inte säger de.Rapport:
No bullshit som hej eller purr.
Nope. Raka vägen till köket. Punkt. Mat. Nu.
Jag är så älskad.
Häftigt juPå tal om det pratar kortläsaren på macken svenska med mig om jag använder mitt svenska kort! Jag blev orimligt paff och förtjust när jag upptäckte det! Teknikens under!
Alla andra apparater skiter i vilket.
Eller hur! Den bara "Välkommen" och "tryck in kod" som en annan svenne!Häftigt ju
Jag skulle också lämna torrfoder om jag kunde. Men hon slukar upp det hon får på en gångI morse fick våra katter frukost klockan 8. De riktigt längtar till nästa måndag då vår semester är slut och de får mat vid fem på morgonen igen. För att inte tala om när vi är borta och de inte får mat vid typ 13-15 tiden hemska tanke. Matte säger att det är inget synd om dem. De har torrfoder. det räcker inte säger de.
Det låter ju faktiskt som att du ville felanmäla något fel än påpeka något roligtEller hur! Den bara "Välkommen" och "tryck in kod" som en annan svenne!
Jag påpekade det för personalen och de var lika förvånade!
"your machine is speaking Swedish to me!"
"IS IT???"
Jag talade om det på ett förvånat men entusiastiskt vis.Det låter ju faktiskt som att du ville felanmäla något fel än påpeka något roligt
Underskatta inte AIEller hur! Den bara "Välkommen" och "tryck in kod" som en annan svenne!
Jag påpekade det för personalen och de var lika förvånade!
"your machine is speaking Swedish to me!"
"IS IT???"