Jag tar alltid dusch och hår var för sigMen sitter du i duschen under dessa tio minuter? Eller torkar du dig och går ur duschen under tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tar alltid dusch och hår var för sigMen sitter du i duschen under dessa tio minuter? Eller torkar du dig och går ur duschen under tiden?
Aah okej, smart!Jag tar alltid dusch och hår var för sig
Mysigt!Jag sitter på balkongen i lätt sommarregn (, jacka och raggsockor). Tunga himlar, skir grönska och en kopp choklad.
Har alltid undrat en sak. När du har hårinpackning i håret innan du duschar, brukar du schamponerat håret efter hårinpackningen då? Eller schamponerar du innan hårinpackningen?
Jag har alltid tänkt att man måste ha schampo - hårinpackning - balsam. Och då blir det ju inte så länge man har hårinpackningen i håret.
Men sitter du i duschen under dessa tio minuter? Eller torkar du dig och går ur duschen under tiden?
Nu svarar jag istället, men jag har fått lära mig; Schampo - balsam eller hårinpackning.
Hårinpackningen ska ju oftast sitta i länge, de jag har är det minst 10 minuter på. Sen sköljer man bort det som håret inte orkat ta åt sig.
Aah. Ja då förstår jag. Förstår att det tusen år! Det är de som gör att jag tycker är så jobbigt med hårinpackningar. Tar så lång tid!Jag svarar för egen del. De gånger jag tvättar håret tar det ungefär tusen år
Brukar därför passa på att fila fötterna, raka benen och sånt under tiden hårinpackning/färgbomb verkar.
Ja, det var en himla slump hörreduVärden är väldigt liten eller så har jag en läskig släkt.
jag var nyligen i Grekland.
Sa inget till min bror eller föräldrar.
hur får morsan reda på att jag var i Grekland?
För att en av hennes kusiner såg mig på gatan i Chania och ringde mamma!
Man får aldrig vara helt i fred i denna släkt.
Då är det väl en form av "leave in"-produkt - ellerJag har dock fått lära mig att balsam alltid ska avsluta eftersom det "stänger" håret
Världen är liten.Värden är väldigt liten eller så har jag en läskig släkt.
jag var nyligen i Grekland.
Sa inget till min bror eller föräldrar.
hur får morsan reda på att jag var i Grekland?
För att en av hennes kusiner såg mig på gatan i Chania och ringde mamma!
Man får aldrig vara helt i fred i denna släkt.
Japp det tycker jagJa, det var en himla slump hörredu
Jag har några med men det får bli en annan tråd.Världen är liten.
I tonåren var jag till London med en vän. I St Paul's stötte vi på vår studierektor vid Wellingtons krypta. En kväll satt vi i fönstersmygen och pratade på vår billiga hotell på en bakgata. Plötsligt kommer två bekanta från grannbyn promenerande på gatan nedanför fönstret.
Jag har dussintals sådana historier. För världen ÄR liten.
Hade lätt kunnat bo i ett gigantiskt hus. Slott hade varit perfekt! Någon annan får gärna städa dock