Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu jäklar ni! Av nån anledning, vet inte vilken! Fick jag lätt ångestpåslag när jag red. Då tänkte jag bara: Nä för fan för katastroftankar!!! Kan inte fortsätta gå på helspänn sedan flera år, jag gjorde aldrig det förr på detta vis! Så, när vi var hos morfar och fikade med tårta för att fira honom så var jag helt avslappnad och bara njöt av stunden, precis som förr!! Ingen ångest någonstans över att han skulle dö framför ögonen på mig. Ja, när jag skriver det ser jag hur galet det varit att jag lixom gått på helspänn och förväntat mig det värsta, jösses alltså. Lyckan att få fira honom på hans 87 års dag är stor ❤ och se honom tillsammans med brorsonen; 84 år i åldersskillnad och förutom tårtan och den vackra buketten vi köpt med, hade hemtjänsten plockat vitsippor till honom från hans skogsbacke 🥰.
Skönt med regn ute 😍, har vikt tvätt och medan fisken tinar det sista ska jag dammsuga nedervåningen ☺️
 
Har alltid undrat en sak. När du har hårinpackning i håret innan du duschar, brukar du schamponerat håret efter hårinpackningen då? Eller schamponerar du innan hårinpackningen?

Jag har alltid tänkt att man måste ha schampo - hårinpackning - balsam. Och då blir det ju inte så länge man har hårinpackningen i håret. 🤔

Jag tvättar mitt hår så sällan som möjligt (tre gånger på två veckor) men när jag väl gör det är det en process :rofl:
Inleder med en hårbotteninpackning i torrt hår följt av två sorters schampo i blött hår. Därefter en annan hårinpackning och någon, eller flera varianter av, färgbomb. (Idag silver i hela håret samt slingor i rosa och lila.) Avslutar med ett balsam.
 
Värden är väldigt liten eller så har jag en läskig släkt.
jag var nyligen i Grekland.
Sa inget till min bror eller föräldrar.
hur får morsan reda på att jag var i Grekland?
För att en av hennes kusiner såg mig på gatan i Chania och ringde mamma!
Man får aldrig vara helt i fred i denna släkt.
 
Värden är väldigt liten eller så har jag en läskig släkt.
jag var nyligen i Grekland.
Sa inget till min bror eller föräldrar.
hur får morsan reda på att jag var i Grekland?
För att en av hennes kusiner såg mig på gatan i Chania och ringde mamma!
Man får aldrig vara helt i fred i denna släkt.
Världen är liten.

I tonåren var jag till London med en vän. I St Paul's stötte vi på vår studierektor vid Wellingtons krypta. En kväll satt vi i fönstersmygen och pratade på vår billiga hotell på en bakgata. Plötsligt kommer två bekanta från grannbyn promenerande på gatan nedanför fönstret.

Jag har dussintals sådana historier. För världen ÄR liten.
 
Världen är liten.

I tonåren var jag till London med en vän. I St Paul's stötte vi på vår studierektor vid Wellingtons krypta. En kväll satt vi i fönstersmygen och pratade på vår billiga hotell på en bakgata. Plötsligt kommer två bekanta från grannbyn promenerande på gatan nedanför fönstret.

Jag har dussintals sådana historier. För världen ÄR liten.
Jag har några med men det får bli en annan tråd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 518
· Visningar
42 770
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 864
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 101
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Lerig hage
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp