Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahopp lyckades ändå se till att jag jobbar på torsdag men efter mina önskemål 😂👍 Jag är för snäll helt enkelt.

Just ätit och tittar på Robinson. Mest för att jag inte har så mycket annat att göra just nu förutom slänga ett öga på Mamma mu i kameran ❤️😊
Och det regnar 💃
 
Ska korrekturläsa en seminarieuppgift till ett missat seminarium som gick i december :o, till mitt försvar har det dock tagit månader att få klarhet i vad jag skulle göra för komplettering...!

För övrigt trillade det in ett Ladok-mejl där det stod att jag hade ett nytt betyg registrerat. Blev otroligt förvirrad då jag inte borde ha något, men döm om min förvåning att det var praktikbetyget som registrerats. När hade jag praktik? Jo, under hösten 2020! Jag kunde inte få mitt betyg förrän min handledare fyllt i lite grejer. Hade totalt glömt av det hela då jag tog studieuppehåll under 2021, men tycker synd om min administratör på institutionen som fått tjata fram till nu för att få tag på ett underlag!
 
Då är det väl en form av "leave in"-produkt - eller :confused:

Nu gör du mig förvirrad O_o

Nej, balsam sköljs normalt ur håret :)

Screenshot_20220510-200614_Chrome.webp
 
Tappade min mobil innan körlektionen idag, letade som en galning i bilen innan jag gick in i bilskolan igen.
Bad dem ringa min mamma åt mig. Hon körde mig till närmsta Telia, pratade om spärra mobil och köpa ny mobil. Jag hade försäkring så de tipsade om att polisanmäla så kostade det mindre för ny mobil.
Gick till polisen men de har bara öppet en dag i veckan, så jag anmälde på mammas mobil medan vi åkte hemåt.
Under tiden googlade jag lite på mammas mobil och via en slump så kom jag in på en hemsida som tipsade om en app att hitta sin mobil.
Så väl hemma tog jag fram min surfplatta, Google hade en sådan hjälpsam app som kunde hitta sakerna kopplade till ens googlekonto :idea:
Ladda ned appen. Mobilen hittades vid körskolan, men bara så länge den är fortfarande på.
Så iväg till körskolan igen.
Bad dem öppna bilen och kunde sätta på mobilens ljud via surfplattan.
Snälla receptionisten hörde plingandet och hittade den liggande på staketet intill parkeringen där någon snäll samarit lagt den. Hen fick en rejäl kram för det :D
Kollade mobilen, den funkar fortfarande :banana:
Såg baksidan, oj, glaset är splittrat på flera ställen.
Sååå.... Jag körde över min mobil idag?

:rofl:

Jag slipper iallafall hålla på med blockera en massa grejer på mobilen. Och det började ändå bli dags för ny mobil, så det får nog bli imorgon 😅
Väldigt imponerad över att skärmen höll när baksidan inte gjorde det dock.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 518
· Visningar
42 770
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 864
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 101
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Lerig hage
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp