Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaghar varit i stallet i 2,5 h och andats! Så fort jag kom in till stan så kom lukten igen. Skolan håller stängt och åker på friluftsdag istället imorgon. Jag hoppas att skvättregnet som är ute nu kan ta i lite och dämpa röken.Fy, läste nu mer om branden @Ninnurur , hur går det?
Hur kan du blanda ihop demHej jag är totalt blåst i huvet,
en grupp som jag är med i på FB så såg jag väldigt många positiva graviditets prover.
(Nej det är covid tester träskalle)
Av någon anledning har jag aldrig använt en själv. sen såg jag bara en bricka med två streck.Hur kan du blanda ihop dem
Då är det väl en form av "leave in"-produkt - eller
Nu gör du mig förvirrad
Såklart du inte har men ja ändå lite kulAv någon anledning har jag aldrig använt en själv. sen såg jag bara en bricka med två streck.
sen har man skar i huvet som spökar. men är träskallig ibland.
Åh, jag älskar en vindaloo! Ät mer youghurt!Idag blev det hämt-indiskt.
Naturligtvis visar sig den officiellt fyrstjärnigt starka vindaloon vara typ sexstjärnig just idag.
(Nej, det är inte bara jag. Den svajar såpass. Men idag var det highscore.)
Jag brukar gå ut och sätta mig i soffan i en morgonrock en halvtimme eller så, eller i bastun om sådan finns.Men sitter du i duschen under dessa tio minuter? Eller torkar du dig och går ur duschen under tiden?
Ja det är ju helt löjligtKollar Hela kändis-sverige bakar och inser att systrarna Montazami har samma sävliga sätt att prata .
Jag hör inte skillnad på vem som pratar .Ja det är ju helt löjligt
TrevligtVi har gått en vända inne i Norrköping.
Käkat middag på vandrarhemmet
Nu blir det nog lite tv och spel
Haha! Jo tack svullnaden lägger sig allt mer ❤Ursäkta att jag skrattar men jag läste disktrasornas
Hoppas att hankatten mår bättre idag