Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En stor musiktävling för Europa där länderna röstar fram en vinnare. Vinnarlandet står värd för hela balunsen våren efterAlltså, nu har jag funderat alldeles för länge - Vad är ESC? (Det är förmodligen solklart egentligen. )
Jahaaa! Eurovision, men säg det då! Jag trodde det var något obskyrt hockey eller fotbollsevent!En stor musiktävling för Europa där länderna röstar fram en vinnare. Vinnarlandet står värd för hela balunsen våren efter
eurovision song contest 2022Alltså, nu har jag funderat alldeles för länge - Vad är ESC? (Det är förmodligen solklart egentligen. )
Alltså, nu har jag funderat alldeles för länge - Vad är ESC? (Det är förmodligen solklart egentligen. )
Men hahahahaha!Jahaaa! Eurovision, men säg det då! Jag trodde det var något obskyrt hockey eller fotbollsevent!
När jag vaknade igen vid två hade vädret lugnat sig betydligt, skönt nog.Vaknade av ovädret. Jag vet att det inte är synd om hästarna (de har en ligghall) men tycker ändå synd om hästarna