Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev ingen ridning idag, det började komma störtskurar så hästarna (eller iaf stor röd) hade vägrat. Men mamma verkar vara med på att följa med på en lugn tur någon gång iaf :)

Storhästen fick iaf beta längs med vägen från hagen, det var hon mycket nöjd över. Trevligt att det funkar att ta henne i bara grimskaft runt halsen också trots alla saker hon kan få för sig. Men hon lyssnar lika bra med halsring som träns även under dessa egenpåhittade rörelser hon gör :up:
 
Alltså, nu har jag funderat alldeles för länge - Vad är ESC? (Det är förmodligen solklart egentligen. 😅 )
 
Lyssnar till minihuliganernas busrace 😄😄
 

Bifogade filer

  • 20220510_233021.webp
    20220510_233021.webp
    115,2 KB · Visningar: 10
Vill ha en ny varmvattenberedare, den nuvarande avled i måndags. Eller rostade sönder och löste ut jordfelsbrytaren (tur att vi har en sån). Alternativt att det nya systemet kopplas in…

Annars åt jag sen lunch i Finland igår på tjänsteresa 🥳

Idag flexar jag (kom hem vid 23), ska fixa pass till mig och barnet :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 657
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 767
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 863
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 097
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp