Vad gör vi? CLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill ha en ny varmvattenberedare, den nuvarande avled i måndags. Eller rostade sönder och löste ut jordfelsbrytaren (tur att vi har en sån). Alternativt att det nya systemet kopplas in…

Annars åt jag sen lunch i Finland igår på tjänsteresa 🥳

Idag flexar jag (kom hem vid 23), ska fixa pass till mig och barnet :)
Önskar nästan att min skulle ge upp. Den är bara på 30 liter och det känns ovärt att köpa en större innan denna slutat funka...:(

Blev addad av ett mysko konto på insta. Det var ”stängt” så jag addade tillbaka för att få se vem det var. Fick då detta dm. Alltså sååå taskigt. Personen vill tala om för mig att jag kommer dö, eller va?

Bifogade filer

• 7528EAB5-465B-44D6-9F1C-3D048FE2EEF2.webp
    7528EAB5-465B-44D6-9F1C-3D048FE2EEF2.webp
    64,4 KB · Visningar: 79
Är det någon här som förstår sig på iphone och icloud? Jag blir lite idiot på min telefon! Den klagade på både fullt iphoneminne och fullt icloudminne så jag köpte till mera icloudminne och tänkte då att den självklart "flyttar" dit alla bilder (som är det som tar störst plats) men icke! Har massa minne kvar nu på icloud men iphoneminnet är fortfarande fullt! Och när jag scrollar längst ner i bildgalleriet så står det "Återskapa från icloud har pausats. För lite icloud-lagring"
WTF känner jag bara 🤯

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
82 83 84
Svar
1 671
· Visningar
45 121
Kropp & Själ Måste väl finnas fler än jag? Det kändes bra i morse och fram till typ kl 17 men nu är jag deppig. Har ätit en ask potatissallad till...
2
Svar
37
· Visningar
2 056
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka