Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Önskar nästan att min skulle ge upp. Den är bara på 30 liter och det känns ovärt att köpa en större innan denna slutat funka...Vill ha en ny varmvattenberedare, den nuvarande avled i måndags. Eller rostade sönder och löste ut jordfelsbrytaren (tur att vi har en sån). Alternativt att det nya systemet kopplas in…
Annars åt jag sen lunch i Finland igår på tjänsteresa
Idag flexar jag (kom hem vid 23), ska fixa pass till mig och barnet
Vi slängde ut vår gamla, jag tror den var 50 år gammal och fungerade fortfarande..Önskar nästan att min skulle ge upp. Den är bara på 30 liter och det känns ovärt att köpa en större innan denna slutat funka...
Samma med vår i villan vi hade, åkte ut när vi renoverade badrummet. Strax innan hade vi lite problem och en ung kille kom ut, han hade aldrig sett en så gammal sa hanVi slängde ut vår gamla, jag tror den var 50 år gammal och fungerade fortfarande..
"Something bad want to happen to you"Blev addad av ett mysko konto på insta. Det var ”stängt” så jag addade tillbaka för att få se vem det var. Fick då detta dm. Alltså sååå taskigt. Personen vill tala om för mig att jag kommer dö, eller va?
Skulle gissa på att det bara är spam.Blev addad av ett mysko konto på insta. Det var ”stängt” så jag addade tillbaka för att få se vem det var. Fick då detta dm. Alltså sååå taskigt. Personen vill tala om för mig att jag kommer dö, eller va?
Vår är från -75 och fungerar peppar peppar än.Vi slängde ut vår gamla, jag tror den var 50 år gammal och fungerade fortfarande..
JaTrevligt